۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
کد خبر: 371358

این کار در صورتی باید اجرا شود که که یارانه ثروتمندان واقعی حذف شود و به افراد نیازمند تعلق گیرد.

یارانه نیازمندان ۱۵۰ هزار تومان می شود؟!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تابناک، نعمت‌الله منوچهری با اشاره به تصویب طرح حذف یارانه سه دهک بالا جامعه که حدود 24 میلیون نفر از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: این کار در صورتی باید اجرا شود که که یارانه ثروتمندان واقعی حذف شود و به افراد نیازمند تعلق گیرد. وی ادامه داد: نباید یارانه‌ها را حذف کنیم و این منابع حیف و میل شود. در گذشته زیاد شعار دادیم که یارانه باید به بخش صنعت و تولید تزریق شود تا برای جوانان ایجاد شغل کند اما هرگز عملیاتی نشد و تنها شیوه‌ای که پول واقعا به دست مردم نیازمند می‌رسد پرداخت نقدی به خود آنها است.به گفته نماینده پاوه و اورامانات، دولت باید با شناسایی دقیق و کامل افراد ثروتمند واقعی را تشخیص دهد و یارانه آنها را حذف کند و به رقم یارانه نیازمندان اضافه کند، در غیر اینصورت حذف یارانه عادلانه نیست. منوچهری معتقد است، در صورت حذف یارانه دهک‌های بالا جامعه، باید یارانه افراد نیازمند به 100 تا 150 هزار تومان برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلیمان IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    0 0
    بلی .....یکنفر کارمند یا کارگر ازصبح زحمت بکشد بخاطر چندرقاز حقوق ویک نفر هم توی خونه اش بشیند مثلا 7نفر هست ماهیانه یک میلیون بگیرد ومشغول دود کردن باشد ....اینگونه مسایلها بهجوجه عاقلانه ودرست نیست...تازه قیمتها هم بالا بزنه کارمند ویا کارگر چندرقاز حقوق رابه تورم بپردازه
  • حسنی IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    0 0
    اگه دولت و مجلس بزارن و به فکر خودشون نباشن.مردم له‌شدن‌تو گرانی و بی پولی ها
  • علمی اجتماعی - شمیلا IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    0 0
    خداراشکر که درذ نظام اسلامی بازنشستگان با تحصیلات عالیه را نیز به جمع فقرااضافه کردند و کم مانده که بازنشستگان لیسانس از کنکور سراسری با رتبه زیر 500 نیز زیر نظر کمیته ی امداد درآیند.
  • فرج IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    سلام . با توجه به دور زدن تحریم ها توسط مردم با هوش ایران هیچوقت دولت نمی تواند اطلاعات دقیقی از درآمد کلیه اقشار مردم بدست آورد . مگر زورش فقط به حقوق بگیران و کارمندان بدبخت برسد . و ممکن است این باعث نا عدالتی شود . که همینطور هم خواهد شد .