۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 371517

نتیجه مذاکرات با پخش کننده های عراقی در بخش بازار فیلم جشنواره جهانی فجر منجر به عقد قرارداد برای اکران «ناسور» شد و به زودی این انیمیشن سینمایی در این کشور اکران می شود.

اکران انیمیشن عاشورایی "ناسور" در عراق

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازخبرگزاری نسیم آنلاین ، داریوش دالوند یکی از تهیه کنندگان انیمیشن سینمایی «ناسور» که در بخش بازار فیلم این دوره از جشنواره جهانی فجر حضور دارد درباره عرضه تجاری این انیمیشن سینمایی گفت: در ایام برپایی بازار فیلم این جشنواره سینمایی با کشورهاى عراق و لبنان مذاکره کرده ایم.

وی درباره نتیجه مذاکره با پخش کننده های عراقی گفت: نتیجه مذاکرات با پخش کننده های عراقی منجر به عقد قرارداد برای اکران «ناسور» شد و به زودی این انیمیشن سینمایی در این کشور اکران می شود. همچنین با کشور لبنان در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم این انیمیشن را در ماه هاى محرم و صفر در این کشور روی پرده ببریم.

دالوند درباره حضور انیمیشن سینمایی «ناسور» در جشنواره جهانی فیلم فجر توضیح داد: جشنواره جهانی فیلم فجر فرصت مناسبی برای عرضه محصولات سینمایی کشور است و مطمئن هستم تا پایان جشنواره شاهد استقبال خوبى برای خرید از این انیمیشن سینمایى و دیگر محصولات فرهنگى ایران توسط پخش کننده های خارجی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: انیمیشن سینمایی «ناسور» محتوای مذهبی و تاریخی دارد و روایتی از حماسه عاشورا است که شهادت مظلومانه امام حسین (ع) در روز عاشورا را به روشنى به تصویر کشیده است و بى شک موضوع این اثر سینمایى براى کشورهاى شیعه حایز اهمیت است و از این فیلم سینمایی استقبال خواهند کرد.

تهیه کننده انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» در پایان گفت: انیمیشن سینمایی «ناسور» قابلیت عرضه جهانی دارد و بخش بازار فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر فرصت مناسبى برای عرضه آثاری از این دست به مخاطبان خارجی است.

انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه کنندگی مشترک محمد حسین قاسمی و داریوش دالوند در بخش بازار فیلم سی و چهارمین جشنواره جهانى فجر حضور دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.