قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز از صرف ۴ میلیارد تومان جهت جمع‌آوری معتادان متجاهر سطح شهر تبریز خبر داد و گفت: هر روز ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در پروژه‌های شهری به شکل کارگر روزمرد فعالیت می‌کنند.

صرف ۴ میلیارد تومان برای جمع‌آوری معتادان متجاهر تبریز/فعالیت ۳۲۰۰ کارگر روزمزد در پروژه‌های شهرداری تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اختصاص 10 هکتار زمین برای احداث بیمارستان توسط خیران اظهار داشت: به نظر می‌رسد تبریز کم کم  به سمت حوزه‌های زیرساختی حوزه سلامت روی آورده است.

وی خاطرنشان کرد: شعارهای مربوط به حوزه سلامت در سطح شهر تبلیغات موثری به شمار می‌رود که می‌تواند هوشمند تر از این باشد.

راه‌اندازی 21 خانه سلامت

شهردار تبریز با بیان اینکه تاکنون 21 خانه سلامت توسط شهرداری را‌ه‌اندازی شده و که در این مراکز خدمات پزشکی و مشاوره ارائه می‌شود، افزود: سال گذشته 11 پارک محله‌ای احداث کرده‌ایم و در هر جمعه در باشگاه‌های محله‌ای برنامه‌های پیاده‌روی و ورزش‌های همگانی اجرا می‌شود.

این مسئول، راه‌اندازی اتوبوس‌های سلامت در سطح شهر را اقدامی مناسب و مطلوب برشمرد و ادامه داد: برای افزایش سلامت بصری مردم نزدیک به 3 هزار تابلوی زاید را از سطح شهر جمع آوری کرده‌ایم.‌

هزینه 4 میلیارد تومانی برای جمع‌آوری معتادان متجاهر

نجفی با بیان اینکه بیش از 4 میلیارد تومان برای جمع‌آوری معتادان متجاهر شهر هزینه کردیم و امروز شما نمی‌توانید هیچ معتاد متجاهری را در سطح شهر ببینید، اذعان داشت: ماهانه 200 میلیون تومان برای تغذیه اینها هزینه صرف می‌کنیم.

شهردار تبریز اعلام کرد: هر روز سه هزار و 200 نفر در پروژه‌های شهری به شکل کارگر روزمرد فعالیت می‌کنند و تنها در کمی از پروژه‌های ما 200 نفر و در قطار شهری یک هزار و 100 نفر مشغول هستند که موجب شده نرخ بیکاری در تبریز کاهش یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.