قدس آنلاین: در راستای تحقق شهرسازی الکترونیک ، سامانه غیر حضوری ثبت ظرفیت اشتغال مهندسین حقیقی و حقوقی در محدوده منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ، راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه غیر حضوری ثبت ظرفیت اشتغال مهندسین در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، مدیر شهرسازی الکترونیک و برون سپاری معاونت شهرسازی و معماری با بیان این مطلب که تاکنون، کلیه امور مربوط به مهندسین در شهر اصفهان مستلزم مراجعه حضوری آنها در ساعات اداری به معاونت شهرسازی و معماری و همچنین مناطق شهرداری بوده است، گفت:  در راستای تحقق ماموریت های معاونت شهرسازی و معماری  و تسریع و تسهیل در پاسخگویی به مهندسین ،  متعاقب تشکیل کارتابل الکترونیکی مهندسین، سامانه غیر حضوری ثبت کارکرد مهندسین در محدوده منطقه 13 شهرداری اصفهان راه اندازی شد.

وحید مهدویان اظهارکرد: این برنامه به مرور ،  تا پایان شهریور ماه سال جاری به کلیه مناطق شهرداری تسری میابد.

وی ساماندهی و به روز رسانی اطلاعات مهندسین و دفاتر مهندسی، کنترل عملکرد و سهمیه در چارچوب ماده 30 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ایران، آرشیو الکترونیکی اسناد مهندسین حقیقی و حقوقی  و دفاتر مهندسی ، کارتابل گردش پرونده ها و نیز دسترسی اینترنتی کلیه مهندسین ناظر به منظور ارسال گزارش های مرحله ای طبق بند2-5-3  مبحث دوم مقررات ملی ساختمان با بهره گیری از تکنولوژی GPSرا از قابلیت های این سامانه برشمرد .

مهدویان اضافه کرد ؛ با توجه به راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی و درآمد (سرای 8 ) بصورت پایلوت در شهرداری منطقه 13،  کلیه مهندسین حقیقی و حقوقی که کاربران اصلی این سیستم می باشند و حوزه فعالیت آنها محدوده منطقه 13 شهرداری اصفهان است ؛ میتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به معاونت شهرسازی و معماری و یا شهرداری منطقه 13  ، در تمام ایام هفته و 24 ساعت شبانه روز، کلیه فعالیت های مرتبط با ثبت سهمیه خدمات مهندسی را انجام دهند .

مدیر شهرسازی الکترونیک و برون‌سپاری شهرداری اصفهان بیان کرد: ارتباط سامانه فوق با سامانه سازمان نظام مهندسی استان اصفهان امکانپذیر می باشد که در صورت همکاری سازمان ، میتوانیم کلیه امور موازی و همچنین اوراق کاغذی که در حال حاضر تولید می شوند را حذف و چرخه های عملیاتی مشترک ، در چارچوب وظایف قانونی و در فضای مجازی را واحدنماییم.

وی گفت:همچنین به منظور شفاف سازی ، امکان رویت اقدامات و آمارگیری های مدیریتی توسط دستگاههای نظارتی مانند اداره کل راه و شهرسازی ، استانداری ، بازرسی و .... وجود دارد که حسب درخواست ، در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

بنا به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری ، نام کاربری و رمز عبور انحصاری بر روی تلفن همراه کلیه مهندسین پیامک شده است و آنها میتوانند با مراجعه به سایت esup/Isfahan.ir  وکنترل ، الصاق و تایید اطلاعات شخصی ، کارتابل الکترونیکی خود را فعال نمایند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.