۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 372330

قدس آنلاین / قائم شهر / حسین احمدی : نماینده مردم قائم شهر، جویبار و سوادکوه در مجلس هشتم شورای اسلامی گفت: اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی، متناسب با هر حرفه ای متفاوت بوده و اجرای دقیق وظایف مبتنی بر رعایت حقوق مردم و خدمت صادقانه می باشد.

نماینده باید ملی و دینی فکر کند

دکتر سید علی ادیانی راد که به دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائم شهر، جویبار و سوادکوه راه پیدا کرده است، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه هر کاری اقدام و عمل متناسب با خودش را دارد، افزود: در کار نمایندگی اقدام وعمل پانمودن کفش دولت و انجام کارهای اجرایی نیست بلکه عملگرایی در حوزه قانونگذاری و نظارت بر حُسن اجرای قانون می باشد.

وی اضافه نمود: اقدم و عمل در حوزه قانونگذاری یعنی نماینده مجلس صادقانه به مردم بگوید چه تعداد تذکر، هشدار، استیضاح، تحقیق و تفحص، موافقت، مخالفت و یا پیشنهاد داشته است.

منتخب راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه قائم شهر یادآور شد: در مجلس هشتم بعنوان 10 نماینده برتر با 1816 دقیقه اظهار نظر انتخاب شدم درحالیکه برابر اسناد رسمی مجلس، 12 نماینده کنونی مازندران طی سه سال نمایندگی تنها 1677 دقیقه اقدام و عمل داشتند.

دکتر ادیانی راد با اشاره به  اینکه یک نماینده باید حضور عالمانه، قوی، مقتدر و محکم در فرآیند قانونگذای داشته باشد، افزود: خانه ملت به انسان‌های کارآمد و افرادی که دارای ظرفیت‌های اجرایی در بحث‌های کلان و راهبردی می باشند، نیازمند است.

وی با بیان اینکه مجلس خانه ملت بوده نه خانه احزاب و به افراد حزبی نیاز ندارد، اضافه نمود: نمایندگان مجلس باید فراتر از حزب و جناح ظرفیت داشته باشند و حزبی و جناحی محض نباشند چراکه پدیده قانونگذاری و حسن نظارت بر اجرای امور کشور قطعا با عینک جناحی هم به ضرر حزب و شخص و هم به ضرر حوزه انتخابیه و استان  است.

نماینده مردم قائم شهر، جویبار و سوادکوه در مجلس هشتم شورای اسلامی گفت: جنس پارلمان ما و جنس کار نمایندگی مجلس باید مبتنی بر دو قاعده قانونگذاری و اعمال نظارت باشد و افرادی را می‌طلبد که از یک ظرفیت ملی و یک پتانسیل فراحزبی و فراجناحی برخوردار باشند.

دکتر ادیانی راد خاطرنشان ساخت: خاستگاه آرای یک نماینده، یک منطقه و یک حوزه است، اما درعمل، رویکرد و جهت‌گیری‌ها تنها برای مردم آن حوزه یا استان نیست بلکه در واقع نماینده ملت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نماینده ملت نباید جناحی باشد، تاکید نمود: نماینده باید ملی و دینی فکر کند و به اعتلای کشور بیاندیشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.