مدیرعامل جدید پدیده شاندیز با بیان اینکه منطقی و منصفانه به‌نظر نمی‌رسد مسئولیت پروژه‌ای را بپذیرم که از همین ابتدا احساس شود حمایت مسئولان ارشد برخوردار نیست، گفت: نمی‌خواهم پس از سال‌ها خدمت به مردم شهر و کشورم شرمنده آن‌ها باشم.

   پدیده از حمایت مسئولان ارشد برخوردار  نیست/ نمی‌خواهم شرمنده مردم باشم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سرمایه‌گذاری پدیده شاندیز با وضع موجود، دل هیچ سرمایه‌گذاری را به خود جلب و جذب نمی‌کند و اگر قرار باشد اصرار کنیم تا با همین وضع و فقط برای کاهش فشارهای اجتماعی و پیشگیری از اعتراضات و تجمعات مردمی، بخش‌های مختلف پروژه را بابت بدهی‌ها واگذار کنیم، چیزی جز تجزیه پدیده رقم نخواهد خورد و بی‌تردید تصویری زشت از سرمایه‌گذاری در خراسان‌رضوی زیر سایه مسئولانی که از حمایت سرمایه‌گذاران ابا دارند، باقی نخواهد ماند.

بی‌تردید انتصاب یک هیئت مدیره هرچند موفق و شناخته شده و انتخاب یک مدیرعامل شناسنامه‌دار برای پروژه‌ای که درگیر مسائل و موانع گوناگونی خواهد شد، بدون حمایت و همراهی مسئولان، میسر نیست.

با این حال آنچه که ملاحظه می‌شود، این است که این دو انتخاب نقطه پایانی حمایت وعده داده شده به حساب می‌آید و بعد از این توپ در میدان هیئت‌مدیره و مدیرعامل جدید است تا پاسخگوی مشکلات و  سهامداران باشند.

بااین‌حال سید محسن شوشتری مدیرعامل جدید پدیده شاندیز روز گذشته در واکنش به این اظهارنظرها اظهار داشت: بارها برای انجام وظیفه و حل مشکل موجود در یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های اقتصادی استان که یکی از مظاهر مشارکت مردمی و نمونه‌ای از اقتصاد مقاومتی است، مشروط به مساعدت و پشتیبانی مقامات استانی و کشوری که از قدرت چانه زنی و اعتبار دولتی برخوردارند، اعلام آمادگی کرده‌ام؛ از همه آنچه در توان دارم و از جان، مال و آبرویم در این راه مضایقه نخواهم کرد.

وی افزود: درعین حال منطقی و منصفانه به‌نظر نمی‌رسد مسئولیت پروژه‌ای را بپذیرم که از همین ابتدا احساس شود از حمایت مسئولان ارشد برخوردار نبوده و در آینده من بمانم و انتظاراتی که نتوانسته‌ام در سایه عدم حمایت‌های لازم برآورده کنم.

مدیرعامل جدید پدیده شاندیز با بیان اینکه نمی‌خواهم پس از سال‌ها خدمت به مردم شهر و کشورم شرمنده آن‌ها باشم، برای هر خدمتگزاری که عهده‌دار خدمت در این پروژه مهم می‌شود، اظهار امیدواری کرد شاهد همراهی هرچه جدی‌تر مقامات ذی‌ربط در کنار مدیران منتخب بوده و از هر کمکی دریغ نکند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهسواری IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    13 0
    سلام,خدمت آقای شوشتری و هیت مدیره شون,پس حالا تکلیف ما مردم بدبخت و بخت برگشته چی میشه تو را خدا قسم اگه کاری از دستتون برمیاد در مورد ما مردم که تعدنامه داریم انجام بدید,دیگه تحمل نداریم بدبخت شدیم,کمک کنید.
  • شهسواری IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    10 0
    خواهش میکنم,از مسؤل ها,از هر کی که میتونه پولمونو بهمون بده تو را خدا پولمونو بدید,چرا اینقدر بازی سر ما مردم در میارید,بابا شکایتم را به کجا وکی ببرم,۱۷ماه انتظار بس نبود,بابا به خدا چند ماهه حقوق بهمون ندادن,پول نداریم بدبخت شدیم,این تعدنامه های دروغین را بگیرید وپولمونو بدید.
  • اکبر IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    3 0
    باسلام من نمیدونم چرا مسئولین جلوی پروژه پدیده رو گرفتن؟ خودشون که واسه مردم کاری نمیکنن. چرا اجازه نمیدن پدیده که با پول مردم ساخته شده نه با پولهای دولت !!! کار خودش رو جلو ببره. دولت محترم ..مسئولان عزیز اگه کاری نمیکنید لااقل چوب لای چرخ نزارید....