۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 372932

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ محسن ساغرچی، مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: در استان همدان ۳۳ دفتر خدمات زیارتی ـ سیاحتی فعال است.

۳۳ دفتر خدمات زیارتی ـ سیاحتی در همدان

وی از فعالیت 33 دفتر خدمات زیارتی و سیاحتی زیر نظر حج و زیارت استان خبر داد و خاطرنشان کرد: دفاتری که در حوزه حج و اعزام به عتبات عالیات هستند، به صورت گسترده به زائران معرفی می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه سامانه سمفا برای رسیدگی به تخلفات دفاتر کاروان‌ها تعریف شده است، بیان کرد: این سامانه در راستای رسیدگی به تخلفات دفاتر کاروان‌ها راه‌اندازی شده است.
مدیر حج و زیارت استان همدان با بیان اینکه زائران باید تخلفات کاروان‌ها را در این سامانه به ثبت برسانند تا به آن رسیدگی شود، تصریح کرد: مدیران کاروان‌ها از بین کارگزاران حج انتخاب می‌شوند تا بتوانند با تجربه‌ای که دارند خدمات مطلوبی را به زائران ارائه کنند.
وی یادآور شد: تعداد تعریف شده استاندارد برای کاروان‌ها 40 نفر بوده که شامل 38 زائر و دو نفر شامل مدیر کاروان و روحانی کاروان است.
ساغرچی از برگزاری دوره‎های آموزشی برای مدیران کاروان‎ها خبر داد و گفت: هر ماه و در دوره‎های مشخص کلاس‌های آموزشی برای مدیران کاروان‌ها برگزار می‌شود.
وی در پایان سخنانش اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با ارتقای درجه کیفی کاروان‌ها خدمات مطلوب‌تری به زائران ارائه کنیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.