قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ طبق کمیسیون حقوقي ماده ۱۱  رسيدگي به تخلف رانندگان ، طي  ۲۹  جلسه پرونده  ۲۹۷ راننده بررسي و از  اين تعداد    ۲۴۸ مورد به لغو موقت  فعاليت كارت هوشمند  و ۴۹ مورد نيز به تذكر كتبي محكوم گرديدند.

رسيدگي به تخلفات رانندگان  و شركت هاي بخش حمل و نقل 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  مدير کل حمل و نقل و پایانه­‌هاي استان گفت: با نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکتهای حمل­‌ونقل و دریافت نظرات و شکایات مسافران،  طبق کمیسیون حقوقي ماده  12 رسیدگی به تخلفات شرکت­‌های حمل و نقل،  طي3 جلسه به تخلفات  12 شركت حمل  ونقل كالا و مسافر رسيدگي شد كه همه متخلفان طبق قانون به تذكر كتبي با درج در پرونده محكوم شدند.

منوچهر سلمان زاده  در خصوص رسيدگي به تخلفات رانندگان نيزگفت: طبق کمیسیون حقوقي ماده 11  رسيدگي به تخلف رانندگان ، طي  29  جلسه پرونده  297 راننده بررسي و از  اين تعداد    248 مورد به لغو موقت  فعاليت كارت هوشمند  و 49 مورد نيز به تذكر كتبي محكوم گرديدند.

 سلمان زاده در ادامه اظهار داشت : عدم رعایت مقررات مربوط به تنظیم و نحوه صدور بارنامه، صدور بارنامه جهت ناوگان مدارك مثبته(گواهينامه ،كارت هوشمند، كارت سلامت و دفترچه ثبت ساعت) ، صدور بارنامه جهت ناوگان فاقد تجهیزات ایمنی، حمل بار تجاری توسط ناوگان مسافربری، برخورد نا مناسب با مسافران در حین سفر و غيره از تخلفات شرکت‌­های حمل و نقل بوده است.

 مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان در پایان افزود: صنعت حمل و نقل جاده­‌ای با سهم 90 درصدی از جابجایی در سطح کشور جایگاه ویژه‌­ای در میان سایر شقوق حمل و نقل دارد و از استقبال بیشتری برخوردار است . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.