قدس آنلاین/ علیرضا لعل اکبری : چندی قبل مدیرعامل جدید پدیده شاندیز در رسانه ها اعلام کرد: منطقی و منصفانه به‌ نظر نمی‌رسد، مسؤولیت پروژه‌ای را بپذیرم که از همین ابتدا احساس شود، از حمایت مسؤولان ارشد برخوردار نبوده و در آینده من بمانم و انتظاراتی که نتوانسته‌ام، به دلیل نبود حمایت‌های لازم برآورده کنم.

حمایت تمامی اعضای ستاد تدبير خراسان رضوی از مدیرعامل جدید پدیده

سید محسن شوشتری تصریح می‌کند: نمی‌خواهم، پس از سال‌ها خدمت به مردم شهر و کشورم شرمنده آن‌ها باشم!
این سخنان در حالی مطرح می‌شود که بسیاری از سهامداران پس از ماه‌ها سرگردانی و خون دل خوردن و امید بستن به تدبیری نو از سوی مسؤولان برای رفع مشکلات بوجود آمده، حالا این گونه اظهارات دور از انتظاری را از زبان مدیرعامل جدید پروژه می‌شنوند!
پروژه‌ای که به اذعان سهامداران حدود دو سالی است که یک میلیون خانوار را درگیر خود کرده و مشکلات زیاد معیشتی و حتی فروپاشی و طلاق را به این خانواده‌ها تحمیل کرده است.

  امیدهای بر باد رفته
یکی از سهامداران به خبرنگار ما می‌گوید: 60 سال سن دارم و سرمایه خود و فرزندانم را در این پروژه به امید بهره بیشتر و سرمایه ای برای آینده فرزندانم گذاشتم، اما با تعطیلی آن، همه امیدها برباد رفت. وی می‌افزاید: در همان روزهای اول شروع پروژه و تبلیغاتی که در رسانه های ملی و دیگر رسانه‌ها صورت گرفت، به اتفاق خانواده تصمیم گرفتیم که در این پروژه سهمی داشته باشیم، اما حالا وضعیت این پروژه،
زندگی ام را تباه کرده است. وی تصریح می‌کند: درآمدی ندارم و در حال حاضر پسر 22 ساله‌ام خرج خانواده را به سختی تأمین می‌کند و من مقابل او شرمنده هستم.

  لج بازی‌ها را کنار بگذارید
وی به اظهارات اخیر مدیرعامل جدید پروژه در رسانه ها اشاره می‌کند و می‌گوید: این سخنان، سهامداران را ناامید می‌کند و از مسؤولان انتظار داریم که به رفع مشکلات بیندیشند و مصلحت‌های سیاسی و احیاناً لج بازی‌ها را کنار بگذارند.
یکی دیگر از سهامداران می‌گوید: تجربه نشان داده است که کارهای دولتی از سرعت چندانی برخوردار نیست و عموماً با تأخیر و مشکل روبه‌رو می‌شود، به نظر من بهتر است، بخش خصوصی ادامه فعالیت پدیده را به عهده بگیرد، اما دولت نظارت دقیق بر آن داشته باشد. وی اظهار می‌دارد: شاهد هستیم که برخی از پروژه های غیردولتی حتی به طور
شبانه روز فعال هستند، اما در پروژه های دولتی کمتر شاهد چنین اتفاقی هستیم و پروژه پدیده شاندیز یکی از پروژه هایی بود که به طور شبانه روز فعالیت می‌کرد.

  نگرانی از نبود حمایت مسؤولان ارشد
سهامدار دیگری می‌گوید: سرمایه ای حدود 300 میلیون تومان را در پروژه پدیده شاندیز گذاشتم و با تعطیلی آن دیگر زندگی برایم سخت شده و خواب و خوراک ندارم.
وی به انتخاب هیأت مدیره جدید اشاره می‌کند و می‌افزاید: با تعیین اعضای هیأت مدیره، سهامداران امیدوار شدند که مشکلات رفع می‌شود اما سخنان اخیر مدیرعامل مبنی بر اینکه مسؤولان ارشد از او حمایت نمی کنند، باعث نگرانی سهامداران شده است. وی تصریح می‌کند: سهامداران خواستار سر و سامان گرفتن وضعیت پروژه هستند و اگر حمایت‌های لازم از سوی مسؤولان ارشد نباشد، مشکلات همچنان باقی خواهد ماند و این موضوع آثار زیانبار بیشتری را بر سهامداران و خانواده های آنان تحمیل خواهد کرد.

  حمایت اعضای ستاد تدبیر
در همین حال یکی از اعضای جدید هیأت مدیره پدیده به خبرنگار ما می‌گوید: اظهارات مدیرعامل جدید در رسانه ها سخنان صحیحی است. احمد نوروزی تصریح می‌کند: هرچند که سیدمحسن شوشتری اظهار داشته، منطقی نیست که مسؤولیتی را بپذیرم، اما حمایتی از سوی مسؤولان ارشد صورت نگیرد، اما باید این را نیز اضافه کرد که در جلسات اعضای ستاد تدبير همه اعلام حمايت و پشتيباني كرده‌اند.
وی اظهار امیدواری می‌کند که با حمایت مسؤولان و اعضای ستاد تدبیر، مشکل پدیده رفع شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موسوی IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    7 0
    با سلام .مردم پولشان را میخواهند .حرف نزنید عمل کنید.در این زمان رکود فقط پول حرف اول را میزند.مالمان را برگردانید
  • سهامدار IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    0 0
    بلاخره وضعیت سهمداران ومطالباط چه می شود