قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی : مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: خرید دانه روغنی کلزا از ۱۰ اردیبهشت ماه و با قیمت تضمینی از کشاورزان صورت خواهد پذیرفت.

۱۰ اردیبهشت آغاز خرید تضمینی دانه روغنی کلزا

رمضانعلی ملک با اشاره به اینکه تمهیدات و آمادگی لازم جهت خرید تضمینی دانه روغنی کلزا با راه اندازی 10 مرکز خرید درنظر گرفته شده است، افزود: شرکت توسعه دانه های روغنی استان از سوی شرکت غله به عنوان مباشر خرید دانه روغنی کلزا معرفی گردیده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور میزان قرارداد خرید کلزا را 8هزارتن بیان کرد و یادآور شد: در این قرارداد میزان 25 درصد افزایش و یا کاهش خرید دانه روغنی کلزا پیش بینی شده است.

ملک قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه کلزا با 2 درصد ناخالصی و 10 درصد رطوبت را به مبلغ 25300 ریال عنوان نمود و افزود: دانه روغنی کلزا در مراکز ده گانه خرید حداکثر با 10 درصد ناخالصی و 20 درصد رطوبت قابل خریداری می باشد.

وی مراکز خرید دانه روغنی کلزا را در شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، جویبار، سیمرغ، بهنمیر، آمل و سوادکوه اعلام کرد و از کشاورزان خواست در مدت زمان تعیین شده محصول خود را به مراکز خرید اعلام شده تحویل نمایند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور، بانک کشاورزی را به عنوان عامل معرفی کرده و از کشاورزان خواست بمنظور فروش محصول خود در مراکز خرید تضمینی دانه روغنی کلزا، شماره حساب بانک کشاورزی و مدارک شناسایی خود را بهمراه داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.