قدس آنلاین - ایلام: رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: پس از برگزاری انتخابات و شمارش آرای مأخوذه، نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.

مشخص شدن نمایندگان ایلام در مجلس

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حسین کلانتری با بیان اینکه با رأی مردم در حوزه انتخابیه ایلام، سیروان، چرداول، ایوان، مهران و ملکشاهی به ترتیب آقایان جلال میرزایی و سلام امینی بیشترین آرا را از آن خود کرده و راهی مجلس شدند، اظهارداشت: جلال میرزایی (اصلاح طلب) با 62 هزار و 231 رای و سلام امینی (مستقل) با 61 هزار و 338 رای از حوزه انتخابیه ایلام، مهران، شیروان، چرداول، ملکشاهی و ایوان راهی بهارستان شدند.

وی با اشاره به اینکه سارا فلاحی (مستقل) و لطیف صادقی (اصولگرا) نیز به ترتیب 56 هزار و 59 رای و 44 هزار و 5 رای کسب کردند، افزود: علاوه بر این در حوزه انتخابیه دهلران آبدانان، دره شهر و بدره نیز شادمهر کاظم زاده (اصولگرا) با اخذ 51 هزار و 604 رأی توانست رأی لازم را برای حضور در مجلس شورای اسلامی کسب کند و در رقابت با علی محمد احمدی (نماینده فعلی مجلس) برنده کارزار انتخاباتی شود.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با بیان این مطلب که در مجموع 168 هزار و 645 رای، وارد صندوق های رأی در حوزه انتخابیه ایلام شد، خاطرنشان ساخت: در حوزه انتخابیه دهلران نیز 91 هزار و 37 رأی وارد صندوق های اخذ رأی شد.

حسین کلانتری یادآور شد: به این ترتیب جلال میرزایی و سلام امینی به عنوان نمایندگان حوزه انتخابیه‌ی ایلام،ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول و شادمهر کاظم‌زاده به عنوان نماینده حوزه‌ی دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره راهی بهارستان شدند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.