قدس آنلاین - ایلام: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: بارندگی های اخیر و جاری شدن سیل در رودخانه گاوی به خط انتقال آب مهران خسارت وارد کرد.

آسیب بارندگی های اخیر به خط انتقال آب مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، داراب بیرنوندی با بیان اینکه به محض اطلاع از خسارات وارده به این خط انتقال، نیروهای امداد این اداره در محل حاضر شده و با تلاش بی وقفه نسبت به جابجایی آن اقدام نمودند و با تعویض لوله، عملیات ترمیم با موفقیت انجام و جریان انتقال آب به وضعیت عادی بازگشت، اظهارداشت: در همین راستا و با تلاش پرسنل و معاونت  بهره برداری شرکت، عملیات جابجایی این قسمت از خط در عمق 2.5 متر صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه در اثر بارندگی های اخیر و جاری شدن سیل در رودخانه گاوی، خساراتی به قسمتی از خط انتقال آب مهران به طول 84 متر وارد گردید، افزود: جابجایی خط انتقال بدون قطعی آب صورت گرفت و در این عملیات لوله های پلی اتیلن 300 جایگرین خطوط قبلی گردید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به فرارسیدن فصل گرما، خاطرنشان ساخت: از مردم فهیم استان ایلام درخواست داریم که در فصل گرما با صرفه جویی در مصرف آب، این شرکت را در خدمت رسانی به عموم مردم یاری رسانند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.