مدیرعامل کمپانی تسلا از آغاز به کار باشگاهی خاص ویژه توسعه دهندگان برای آموزش به ربات ها خبر داد.

اولین باشگاه هوش مصنوعی جهان ویژه آموزش به ربات ها تاسیس شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات، ایلان ماسک مرد بلندپرواز دنیای تکنولوژی که این روزها با رونمایی از خودروی الکتریکی مدل 3 سر و صدای زیادی را در فضای رسانه ای و همچنین دنیای واقعی به پا کرده است، باشگاهی را راه اندازی کرده است که در آن، توسعه دهندگان می توانند به تست سیستم های هوش مصنوعی و همچنین آموزش به ربات های خود بپردازند. با تک شات همراه باشید.

این باشگاه که زیر مجموعه یکی از شرکت های تحقیقاتی کمپانی تسلا در زمینه هوش مصنوعی به نام OpenAI محسوب می شود، به تجهیزات و ابزارهای پیشرفته ای مجهز شده است که امکان تجزیه و تحلیل و بررسی الگوریتم های یادگیری تقویتی مورد استفاده در ربات ها را برای فعالان عرصه هوش مصنوعی فراهم می کند.

جان شولمن از مدیران شرکت نام برده در این خصوص عنوان می کند:"این مجموعه شامل قسمت های متعددی همچون ربات های شبیه سازی شده و بازی های آتاری است و یک بخش نیز برای مقایسه و کار مجدد بر روی یک محصول طراحی شده است. باشگاه OpenAI با تمامی الگوریتم های نوشته شده در چارچوب های مختلف هانند TensorFlow و Theano سازگار است."

محیط این باشگاه به گونه ای طراحی شده است که توسعه دهندگان و به طور کلی، فعالان عرصه هوش مصنوعی می توانند نتیجه کارهای خود را مورد آزمایش قرار داده و توانایی آن ها را برای انجام چندین دستورالعمل مورد محک قرار دهند.

شولمن در ادامه عنوان می کند که در حال حاضر، از زبان برنامه نویسی پایتون (Python) در این باشگاه استفاده می شود و قرار است به زودی امکان استفاده از سایر زبان ها نیز فراهم شود.

وی همچنین گفت که این باشگاه برای کمپانی تسلا نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و متخصصان آن می توانند به توسعه تحقیقات خود در زمینه الگوریتم های یادگیری تقویتی بپردازند.

ایلان ماسک

ایلان ماسک

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.