دانشگاه امام صادق(ع) روز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت با حضور جمعی از استادان و دانشجویان، میزبان نخستین نشست تخصصی کتاب‌خوان «اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، اهداف و راهکارها» خواهد بود.

اقتصاددانان میزبان نشست کتاب‌خوان «اقتصاد مقاومتی»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایسنا، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام کرد در راستای نامگذاری سال 1395 به‌نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری و لزوم بررسی و ارائه راهکارهای مؤثر در خصوص این موضوع پراهمیت و بنابر مصاحبه دبیرکل نهاد در ابتدای امسال مبنی بر برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان، نخستین نشستِ تخصصی کتاب‌خوان با موضوع «اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، اهداف و راهکارها» با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دانشگاه امام صادق(ع) ساعت 16 روز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت با حضور استادان و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در سالن شهید صدرِ دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد این دانشگاه برگزار می‌شود.

نشست‌ تخصصی کتاب‌خوان «اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، اهداف و راهکارها» نخستین نشست از سه نشست‌ِ تخصصی کتاب‌خوان با موضوع اقتصاد مقاومتی است که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود. در این سلسله نشست‌ها جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) جدیدترین کتاب‌های منتشرشده در این حوزه را معرفی می‌کنند و تجربه خواندن آنها را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.