دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دولت و اصلاح‌طلبان هم اگر چه از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های استانی خود استفاده کردند اما موفق نشدند تا اکثریت مجلس دهم را از آن خودشان کنند.

ناکامی دولت و اصلاح‌طلبان برای تصاحب اکثریت مجلس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، متین منتظمی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به پایان دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس، گفت: دهمین دوره انتخابات مجلس هم تمام شد و گروه‌های مختلف سیاسی توانستند نمایندگانی را در دوره بعدی روی صندلی‌های مجلس بنشانند. دولت و اصلاح‌طلبان هم اگر چه از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های استانی خود استفاده کردند اما موفق نشدند تا اکثریت مجلس دهم را از آن خودشان کنند.

وی افزود: نکته جالبی که وجود دارد این است که اصلاح‌طلبان امروز خود را برنده انتخابات می‌دانند در صورتی که قبل از انتخابات می‌گفتند شورای نگهبان همه کاندیداهای ما را رد کرده و ما کاندیدایی نداریم. سوال اینجاست که چگونه ممکن است یک جریانی که کاندیدایی برای رقابت در مجلس نداشته امروز پیروز انتخابات باشد. اینها یا آن زمان دروغ می‌گفتند یا امروز که ادعای پیروزی دارند، دروغ می‌گویند.

  این فعال دانشجویی تاکید کرد: چگونه می‌شود کسانی که اصل انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال می‌بردند امروز وارد عرصه انتخابات شده‌اند و ادعای پیروزی هم دارند. اصلاح‌طلبان حتی اگر پیروز انتخابات هم باشند با حضور در انتخابات دروغ بزرگ تقلب سال 88 را آشکار کردند و آیا این بزرگ‌ترین شکست برای آنها نیست؟

وی در ادامه اظهار داشت: شاید اصلاح‌طلبان و حامیان دولت با وعده برجام و بهبود وضعیت اقتصادی توانستند برخی از آرا را به سمت خود بکشانند ولی باید برای انتخابات بعدی به فکر چاره و شعار دیگری باشند زیرا مردم دیگر فهمیده اند که حنای برجام و رفع رکود و بیکاری دولت رنگی ندارد.

منتظمی در خاتمه گفت: دولت و اصلاح طلبان همواره مجلس را سد راه برای رفع مشکلات مردم می‌دانست. امروز که ادعا دارند اکثریت مجلس را بدست آورده اند و برجام هم در حال اجرا شدن است، پس دیگر هیچ بهانه‌ای ندارند. مردم تیز نتیجه را بزودی خواهند دید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.