۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
کد خبر: 375583

یک مرکز پژوهشی فلسطینی از تخریب ۲۳ منزل در انتفاضه قدس خبر داد.

تخریب ۲۳ منزل فلسطینی‌ از آغاز انتفاضه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزای فارس، مرکز پژوهشی «عبدالله الحورانی» در کرانه باختری اعلام کرد از آغاز انتفاضه تا کنون حدود 23 منزل در این منطقه (کرانه باختری) تخریب شده است.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»، صهیونیست‌ها دوشنبه شب (دیشب) منزل «زید عامر» از عوامل استشهادی عملیات «ایتمار» در سال گذشته (2015) را تخریب کردند تا تعداد اسرایی که منازلشان تخریب شده به 8 نفر برسد، 5 منزل از کل منازل یاد شده در نابلس، دو واحد آن در «دیرسامت و دورا» واقع در استان الخلیل و یک منزل در اردوگاه جنین قرار دارند.  

«سلیمان الوعری» مدیر مرکز مذکور اعلام کرد: 12 منزل تخریب شده مربوط به شهدای عملیات‌های شهادت‌طلبانه و 11 منزل مربوط به اسرای این عملیات‌های شهادت‌طلبانه است.

الوعری افزود: بیشتر عملیات‌های تخریب منازل با انفجار در داخل ساختمان صورت گرفته که معمولا به هفت منزل مجاور آن به صورت بسیار زیاد آسیب وارد کرده است و 45 منزل نیز به صورت جزئی آسیب دیده اند.

این مقام فلسطینی تاکید کرد: سیاست تخریب منازل، شکست خود را ثابت کرده و مانع از انجام عملیات‌های شهادت‌طلبانه نشده است؛ این اقدامات فقط برای راضی کردن شهرک‌نشینان افراطی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.