قدس آنلاین – سبزوار : فرمانده‌ی بسیج دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سبزوار گفت : شهدا پرچمداران راستین انقلاب اسلامی هستند . 

پلاک نشانه هویت شهدا نیست ؛ هویت شهید خون جاری بر پیشانی اوست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار مرتضی یزدانی‌فرکه درمراسم یادبود شهدای این دانشگاه تحت عنوان «مدافعان بی‌‌نشان»  سخن می گفت با بیان اینکه شهادت شهد شیرینی است که عاشق از دست معشوق خویش می گیرد تا در حریم وصل خود نثار جان کند افزود :هویت شهید پلاک وی نیست بلکه هویت شهید خون جاری بر پیشانی اوست که تقدیر آن در عهد الست بر پیشانی او می درخشد .

وی با تاکید بر اینکه بدون تردید خون شهید قلب هفت آسمان را حیات بخشیده است ادامه داد : برگزاری یادواره های شهدا و تکریم از این عزیزان موجب گسترش فرهنگ شهید و شهادت می شود .

 این فرمانده بسیج عشق به ولایت را عشق به همه خوبیها دانست و یادآورشد : اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا ، از خودگذشتگی جانبازان ، شجاعت ایثارگران و تحمل سالها زجر و سختی آزادگان است .

یزدانی فر حفظ دستاوردهای انقلاب ، احترام به آرمانهای حضرت امام (ره)و تبعیت از منویات رهبر فرزانه انقلاب را از مهمترین وظایف آحاد جامعه اسلامی عنوان کرد و در عین حال گفت : ما تابه محض ولایت فقیه هستیم و تا جان در بدن داریم از هویت ، شرف و اقتدار ایران دفاع می کنیم .

 وی همچنین با اشاره به تاریخچه‌ی خاكسپاری پنج شهید گمنام دفاع مقدس در این دانشگاه اضافه کرد : این شهیدان گرانقدر، در سال 1383 پس از هماهنگی‌های لازم، از مناطق جنگی شلمچه، شرهانی، پاسگاه زید و پاسگاه وهب، به مجتمع دانشگاهی واحد سبزوار انتقال و طی مراسم باشكوهی با حضور گسترده‌ی مردم همیشه در صحنه‌ی شهرستان، به خاك سپرده شدند.

یادواره‌ی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار که مزین به نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بود ، با روایتگری راوی برجسته‌ی كشوری؛ علیرضا دلبریان و تجلیل و قدردانی از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان گرانقدر مدافع حرم به پایان رسید .

پخش نماهنگ، سخنرانی با موضوع دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی و مداحی مداحان اهل بیت را از دیگر برنامه‌های مراسم معنوی «مدافعان‌ بی‌نشان» بود . / انتهای پیام

        

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.