۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
کد خبر: 376228

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه منتخبان تهران نباید در موضوع برجام مغلطه کلامی کنند، گفت: یکی از اولویت های مجلس دهم باید تکیه بر مسائل اقتصادی باشد.

غلط از آب درآمدن ادعای اصلاح‌طلبان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران و رئیس عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خدا را شاکریم که دستاوردهای متعددی را توانستیم در انتخابات 7 اسفند به دست آوریم.

وی افزود: درصد مشارکت نسبت به گذشته افزایش داشت و این نکته بسیار مهم و ارزشمندی است که نشان می‌دهد صحت و دقت انتخابات در ایران غیرقابل انکار است. اصلاح‌طلبان نیز که از قبل می‌گفتند ما کاندیدایی نداریم اکنون تأکید و تأیید بر سلامت انتخابات داشته و پیروزی‌های متعددی را در این زمینه عنوان می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اصلاح طلبان یک بار از صحت و دقت انتخابات و یک بار هم از عدم شفافیت و روراستی و حضور در انتخابات حرف‌ می‌زنند، یک بار دیگر نیز می‌گویند ما کاندیدا نداریم و اکنون هم که می‌گویند در مجلس دهم اکثریت آرا را کسب کردیم در صورتیکه نه حرف عدم شفافیت و روراستی و نه کسب اکثریت آرا صحیح است.

هاشمی بر همین اساس یادآور شد: در هر صورت پرونده این انتخابات با نتیجه قابل قبولی بسته شد. اما ما این را تجربه کردیم که در هر دوره از مجلس 70 درصد افراد تغییر کرده و حدود 30 درصد باقی می‌مانند و این در دوره‌های مختلف تجربه شده است و این گونه نیست که بگوییم صرفا در این دوره از مجلس چنین اتفاقی افتاده و ناشی از تفکری جدید است که به صحنه آمده باشد بلکه این یک روش معمول و جاری است.

این نماینده در ادامه تاکید کرد: اصلاح‌طلبان و اعتدالیون با شعارهایی به میدان آمدند که امیدواریم آنها را عملی و به نوعی به مردم خدمت‌رسانی داشته و مسائل اقتصادی را حل کنند و به گونه ای نشود که در این زمینه نیز عدم صداقتشان در کوتاه مدت اثبات شود و بی صداقتی آنها تکمیل شود. لذا نباید دوباره بی صداقتی خود را نشان دهند.

هاشمی همچنین خاطرنشان کرد که اصلاح طلبان باید در حل مسائل اقتصادی یک خروجی داشته باشند و نخواهند در موضوع برجام صرفا مغلطه کلامی داشته باشند و از طرفی دیگر مدال افتخار بدهند و از طرفی دیگر مردم خروجی را شاهد نباشند لذا ما انتظار داریم هر کسی چه در دولت و چه در مجلس هر سمتی دارد به فکر خدمت باشد و امیدواریم که از اکنون زمانی را برای گزارش عملکرد خود اختصاص بدهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.