قدس آنلاین - روداب : امام جمعه شهر روداب از توابع شهرستان سبزوار گفت: با رونق دادن به تولیدومصرف داخلی و مبارزه با قاچاق ونظارت بر واردات می توانیم همانند گذشته جلو یاوه گویی های آمریکا را بگیریم . 

با اجرای اقتصاد مقاومتی می توانیم در مقابل دشمن بایستیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از روداب حجت الاسلام والمسلمین اسمائیل کیانی مقدم در اجتماع مردم این شهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص تولید افزود: ما باید تولیدات را احیا کنیم چرا که در حال حاضر60درصد از امکانات تولید تعطیل ودچار بیکاری هستندوباعث خسارت می باشد.

وی ادامه داد : با اجرای اقتصاد مقاومتی و با ایفای نقش در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می توانیم در مقابل دشمن بایستیم .

وی در همین راستا با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره ) خاطر نشان کردند: ما آمریکا را خوب می شناسیم و می دانیم که می توانیم در برابر این ابر قدرت مقاومت نموده واز شرف  ملت عزیزمان دفاع کنیم .

نماینده ولی فقیه در روداب  یادآور شد : برهیچ کس پوشیده نیست که عربستان واسرائیل امروز دو روی یک سکه هستند وهردو یک سیاست را درمنطقه دنبال می کنند.

کیانی مقدم با بیان اینکه آمریکا دنبال تجزیه سوریه و عربستان دنبال تجزیه یمن است اظهار داشت : آمریکاو عربستان هر دو از داعش حمایت می کنند وعربستان تنهاراه حل سوریه را ، حمله نظامی و حذف بشار اسد می داند .

امام جمعه روداب همچنین گفت : سعودی ها روزانه  تامین کننده یک میلیون بشکه نفت برای آمریکا هستند وآمریکایی ها نیز حمایت نظامی واطلاعاتی از عربستان دارند . /  انتهای پیام 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.