۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
کد خبر: 376840

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت های آجرلو مبنی بر اینکه وزارت ورزش در انتخابات دخالت داشته است گفت که وی از روی عصبانیت حرف زده است.

واکنش مهدی تاج به انتقادات رقیب انتخاباتی اش

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در مورد صحبت های مطرح شده از سوی مصطفی آجرلو کاندیدای ریاست این فدراسیون مبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان همراه با افرادی مثل جهانگیری در انتخابات دخالت داشته اند، گفت: احساسم بر این است صحبت های مطرح شده از روی عصبانیت بوده در غیر این صورت اصلا مطرح نمی شد.

وی تصریح کرد: من ۸ سال با اعضای مجمع به عنوان رئیس سازمان لیگ ارتباط تنگاتنگ داشتم و بر همین اساس انتظار چنین رای را از سوی آنها داشتم. این پیش بینی را می کردم که به این تعداد رای بیاورم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین تاکید کرد: همینکه اسلامین در مجمع امروز رای نیاورد نشان می دهد که دخالتی نبوده است و مجمع کاملاً سالم برگزار شده است.

تاج همچنین از برگزاری نشست شبانه اعضای مجمع ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: از این پس من رئیس سازمان لیگ نیستم. فرد دیگری طی امروز و فردا به عنوان سرپرست سازمان لیگ انتخاب می شود و قطعا وی هم ارتباط نزدیکی با اعضای مجمع برقرار خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.