۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
کد خبر: 376994

براساس آخرین شایعات منتشر شده در خصوص گوشی هوشمند جدید OnePlus ۳، این گوشی هوشمند در مدت ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

OnePlus ۳ در ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ می شود

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از بیزنس تایمز بین الملل، گوشی هوشمند OnePlus 3 از تکنولوژی شارژ سریع با ولتاژ کم Oppo موسوم به VOOC به جای تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm بهره خواهد گرفت. این تکنولوژی در بخش کوچکی از پردازنده ی Snapdragon این گوشی هوشمند جدید قرار خواهد گرفت.

Oppo که در حال حاضر، چهارمین تولید کننده ی گوشی های هوشمند برای برندهای معتبر می باشد، با کمپانی OnePlus رابطه و همکاری نزدیکی دارد.

این نخستین بار است که کمپانی OnePlus به طور آشکار اعلام کرده است که برای ایجاد تکنولوژی شارژ سریع، با کمپانی Oppo همکاری کی کند.

گوشی هوشمند OnePlus 2 دارای یک باتری 3 هزار و 300 میلی آمپر ساعتی بوده است، اما شایعات حاکی از آن است که گوشی هوشمند OnePlus 3، دارای یک باتری قدرتمند تر و بزرگ تر 3 هزار و 500 میلی آمپر ساعتی می باشد.

همچنین گفته شده است که گوشی هوشمند OnePlus 3 دارای پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 820، دوربین عقب 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی می باشد.

گزارش های غیر رسمی نشان می دهد که گوشی هوشمند OnePlus 3 در دو نسخه با رم 4 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی و یا با رم 6 گیگابایتی و حافظه ی 64 گیگابایتی تولید خواهد شد.

قرار است از OnePlus 3 در تاریخ 18 می رونمایی شود.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.