۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
کد خبر: 377017

کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک گفت: سقوط شهرک خان طومان و شهادت رزمندگان و همچنین بلایی که بر سر مردم این شهر آمده و خواهد آمد همگی باعث تاسف است اما باید این نکته را در نظر گرفت که جنگ فراز و فرود دارد.

 هراس به دل راه ندهید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک با اشاره به نقض آتش‌بس در سوریه از سوی آمریکا، اظهار داشت: اصولا زمانی که غربی ها از آتش بس صحبت می کنند هدفشان آتش بس واقعی نیست بلکه به دنبال فرصتی برای تجهیز خود و تدارک بیشتر برای ادامه و تشدید حملات است.

وی ادامه داد: از این رو غرب در تمام آتش‌بس‌های گذشته، از این فرصت استفاده کرده و گروه هایی که به عدم پایبندی‌شان در رعایت آتش بس اعتراف می کردند را وارد عرصه کرده و به همین وسیله ضرباتی را به طرف مقابل می زدند.

قدیر‌ی‌ابیانه تصریح کرد: از این رو باید تمام مسئولان سوریه درگیر با بحران داخلی این کشور این نکته را در نظر داشته و حواسشان باشد که فریب دشمن را نخورند.

این کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک با اشاره به سقوط شهرک خان طومان به دست گروه‌های تروریستی و تکفیری، افزود: سقوط این شهرک و شهادت رزمندگان و همچنین بلایی که بر سر مردم این شهر آمده و خواهد آمد همگی باعث تاسف است اما باید این نکته را در نظر گرفت که جنگ فراز و فرود دارد و عملیاتی که تاکنون صورت گرفته نشان از آن دارد که دشمن تمام توان خود را برای رسیدن به پیروزی در سوریه به کار گرفته و در این راه از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد بود.

قدیر‌ی‌ابیانه تصریح کرد: سوریه از یک موقعیت کاملا استراتژیک برخوردار است و سقوط یا ثبات در این کشور بر امنیت کل منطقه تاثیر خواهد داشت لذا باید این مبارزات ادامه یابد و از این گونه شکست ها نباید به دل هراس راه دهیم چراکه اگر به خدا توکل کنیم حتما شاهد تحقق وعده های الهی خواهیم بود.

وی با تاکید براینکه باید مبارزه با تروریست ها تا شکست کامل آنها ادامه یابد، افزود: اصلا به آمریکا نمی شود اطمینان کرد و نباید هم اطمینان کرد؛ این کشور همواره در همه عرصه ها فریبکاری می کند چراکه این ویژگی بخشی از سیاست های آمریکا به شمار می رود.

این کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا همواره خلف وعده داشته و به وعده های دروغین نیز اقدام می کند بنابراین کشوری که حاضر است برای رسیدن به مقاصدش دست به هر جنایتی بزند آیا از دروغگویی و فریب دادن پرهیز می کند؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.