قدس آنلاین - یزد: دوره تکمیلی کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با عنوان طرح " ارتقاء سطح سلامت جامعه با مشارکت جوانان داوطلب و جامعه محلی " در چهار روز برگزار شد.

کارگاه تکمیلی تربیت مربی پیشگیری از مواد مخدر برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، حامد صدیقی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد اظهار داشت : در راستای تفاهم‌نامه همکاری سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با ستاد مبارزه با مواد مخدر و  با هدف استفاده کارآمد از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جمعیت هلال‌احمر دو کارگاه دوروزه برای 35 نفر از خواهران و 35 نفر از برادران عضو جوانان هلال احمر استان یزد برگزار شد. 

صدیقی افزود: دوره مقدماتی این طرح سال گذشته برگزار شده و امسال دوره تکمیلی کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با عنوان طرح " ارتقاء سطح سلامت جامعه با مشارکت جوانان داوطلب و جامعه محلی " در چهار روز برگزار شد.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت: در راستای تحقق سیاست‌های اجتماعی‌کردن امر مبارزه با مواد مخدر و روانگردان‌ها از طریق اجرای برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد، آموزش مهارتهای زندگی، بسط و گسترش روحیه نشاط و شادابی، امیدواری، اعتماد اجتماعی، جلب مشارکت‌های مردمی و درمان اعتیاد و کاهش آسیب‌های ناشی از آن این کارگاهها برگزار شده است.

حامد صدیقی افزود: این کارگاه چهار روزه با محتوای روشهای پیشگیری از اعتیاد، مهارتهای زندگی، زبان تن و فن بیان جهت آموزش مربیان صورت گرفته و شرکت کنندگان این کارگاه بعد از دریافت گواهینامه در شهرستان متبوع خود نسبت به آموزش حداقل پنجاه نفر ادامه فعالیت خواهند داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان فعالیتهای حوزه جوانان هلال احمر در قالب کانون های مختلف از سنین ۵ الی ۲۹ سال بیان داشت: تا کنون اقدامات زیادی جهت حساس سازی و آگاه سازی جوانان و نوجوانان در راستای پیشگیری از اعتیاد در این استان صورت گرفته است .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.