صرافی الکترونیک بانک در نمایشگاه کتاب در حال فعالیت است و متقاضیان می‌توانند با ارایه ارز و گذرنامه یا کارت ملی، مبلغ موردنظر خود را به ریال یا هر ارز دیگری تبدیل و در قالب کارت آن را دریافت کنند.

صرافی الکترونیک نمایشگاه کتاب، امکان جدیدی برای گردشگران خارجی 
به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر فناوری اطلاعات بانک عامل نمایشگاه کتاب گفت: با توجه به تغییر مکان برگزاری نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب، مشکلات و ضعف‌هایی وجود دارد که به طور حتم با توجه به تلاش شبانه‌روزی وزارت ارشاد، شهرداری و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، این مشکلات برطرف خواهد شد.
خاتونی افزود: در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران، بانک عامل نمایشگاه تغییر یافته است و اکنون عاملیت خدمات بانکی نمایشگاه بر عهده بانک شهر است که این بانک با تمام قوا به دنبال اجرا و عملیاتی کردن بانکداری الکترونیکی در سطح نمایشگاه است.
وی گفت: بانک شهر به دلیل اینکه در سال گذشته توانست عملکرد خوبی در زمینه اجرای بانکداری الکترونیکی داشته باشد موفق شد تا به روزترین خدمات بانکی را در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب به بازدیدکنندگان ارائه دهد.
خاتونی با اشاره به ویژگی دیگر بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران افزود: در این نمایشگاه، اساتید، دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان می‌توانند تا آخرین روز برگزاری نمایشگاه بُن‌کارت‌های خود را دریافت کنند و علاوه بر این می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سیستم، از بُن‌کارت مجازی استفاده کنند.
وی گفت: کسانی که در این مدت موفق به دریافت بُن‌کارت خود نشده‌اند نیز می‌توانند از شعب و باجه های سطح شهر و داخل نمایشگاه بُن‌کارت خود را دریافت کنند.
خاتونی افزود: تاکنون 198 هزار و 802 نفر برای دریافت بُن‌کارت ثبت‌نام کرده‌اند که 156هزار و 389عدد کارت مربوط به دانشجویان و 30هزار و 219 کارت مربوط به طلاب بود و همچنین 29هزار بُن‌کارت به سازمان‌های متقاضی اختصاص یافت.
مدیر فناوری، اطلاعات بانک عامل گفت: 4هزار دستگاه کارتخوان بانک شهر آماده ارایه خدمات به متقاضیان است، تاکنون بیش از 2هزار و  300 دستگاه کارتخوان ارائه و نصب شده است.
وی با اشاره به این‌که تا پایان روز چهارم نمایشگاه 441هزار و 201تراکنش صورت گرفته است، گفت: تاکنون 8 هزار و 171بُن‌کارت مجازی صادر شده است که از روز اول ثبت‌نام و تا پایان نمایشگاه شعب کشیک بانک، آماده ارائه خدمات و بُن‌کارت به متقاضیان هستند.
خاتونی با اشاره به این‌که بانک شهر به دنبال توسعه خدمات موبایلی و اینترنتی است، گفت: صرافی الکترونیک بانک در نمایشگاه کتاب در حال فعالیت است و متقاضیان می‌توانند با ارائه ارز و گذرنامه یا کارت ملی، مبلغ موردنظر خود را به ریال یا هر ارز دیگری تبدیل و در قالب کارت آن را دریافت کنند.
وی درباره نظرسنجی از بازدید کنندگان نمایشگاه نسبت به چگونگی ارایه خدمات بانک شهر، افزود: از روز جمعه (17 اردیبهشت) نظرسنجی از بازدیدکنندگان در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه رضایت بیش از 80 درصدی آن‌ها را درپی داشت.
خاتونی درباره بومی سازی دستگاه‌های VTM (دستگاه‌های خودبانک) گفت: با تلاش شرکت‌های تابع بانک شهر دستگاه های RTM توسط کارشناسان داخلی بومی سازی شده است و درحال حاضر دو دستگاه در سطح شهر فعال است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.