قدس آنلاین-اراک-الهه موحد:حسن بیگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: همایش دستاوردهای بیماران خاص در دو استان کشور برگزار می‌شود که استان مرکزی یکی از این استان‌ها است.

استان مرکزی میزبان برگزاری همایش دستاوردهای بیماران خاص 

وی افزود: باتوجه به اینکه برنامه‌ریزی سنگینی برای برگزاری این همایش انجام شده است، ما باید تلاش خود را در راستای برگزاری هرچه بهتر این همایش و نمایشگاه در استان انجام دهیم، چراکه استان مرکزی در این نمایشگاه میزبان دستاوردهای ۱۵ استان کشور است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی تصریح کرد: این همایش یکی کار فرهنگی است که نیاز به اطلاع‌رسانی بیشتر دارد، چراکه برگزاری این نمایشگاه می‌تواند در راستای حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج و جذب حمایت خیران حوزه سلامت بسیار موثر باشد.

وی ادامه داد: علاوه‌بر این مورد، بیماران خاص باید در امر ورزش، تغذیه، روحی و روانی و اشتغال نیز حمایت شوند که حضور مسئولان مربوطه در کمیته‌های حمایت از بیماران خاص نشان‌دهنده عزم راسخ استان مرکزی در حمایت از این بیماران است.

حسن‌بیگی با اشاره به اهمیت حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج گفت: سمن‌ها ظرفیت خوبی به‌منظور کمک به بیماران خاص و جذب حمایت خیران حوزه سلامت و همچنین حمایت مردم دارند که از این ظرفیت‌ها باید به‌خوبی استفاده شود.

وی عنوان کرد: علاوه‌بر خانه سازمان‌های مردم نهاد، اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز باید حضور پررنگی در حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج در بحث ورزش داشته باشد و همچنین دیگر ارگان‌های دولتی نیز باید حمایت‌ها و اقدامات لازم را در قبال این افراد انجام دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی تصریح کرد: باتوجه به آمارهای اعلام شده از سوی انجمن حمایت از بیماران هموفیلی، در ۳ سال گذشته در استان مرکزی، بیمار تازه متولد شده هموفیلی نداشته‌ایم که این امر بسیار خوشحال‌کننده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.