۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 377685

رئیس فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد که مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال باید به فکر تغییرات اساسی در این فدراسیون باشد.

هشدار رئیس فراکسیون ورزش مجلس به مهدی تاج

به گزارش قدس آنلاین،‌ مقداد نجف‌نژاد با اشاره به انتخاب مهدی تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال، درباره برنامه‌هایی که باید در اولویت‌ قرار گیرد، گفت: از آنجا که طی سال اخیر فوتبال ایران با مشکلات متعددی دست به گریبان بود بنابراین باید یک نظام گزینشی دقیق‌تری به کار گرفته شود؛ ضمن آنکه هدف‌گذاری صحیح بر مبنای وضع موجود و ترسیم ایده‌آل‌ها با به کارگیری ابزار و نیروهای متناسب می‌تواند موجب ترمیم کاستی‌ها شود.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جدید فدراسیون فوتبال باید سعی کند سهم تیم ملی را در بازی‌های آسیایی و جهانی افزایش دهد و تعامل قوی‌تری با دنیای فوتبال برقرار کرده و با برنامه‌ریزی درست پتانسیل‌های بالقوه فوتبال را بالفعل کند تا ایران صاحب جایگاه بالاتری در دنیا حرفه‌ای فوتبال شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به برخی از نقاط ضعف عملکرد رئیس سابق فدراسیون اشاره کرد و گفت: عملکرد کفاشیان باید در سه سطح برنامه‌ریزی، انتخاب مدیران و نحوه مدیریت بودجه و تجهیزات بررسی شود تا نقاط قوت اقدامات او تقویت و چاره‌ای برای نقاط ضعف آن یافته شود؛ به‌عنوان مثال در گزینش مربیان و فوتبالیست‌ها ضعف‌هایی وجود داشت و این ضعف‌ها در نظام باشگاه‌داری کشور نیز کاملا مشهود است.

نجف‌نژاد با بیان اینکه مهدی تاج باید رویکرد تیم‌ها و باشگاه‌های موفق دنیا را سرلوحه کار خود قرار دهد، افزود: اگر چه تیم‌های کشورهای ژاپن و کره در یک برنامه ۱۵ ساله به رشد رسیدند و مدیر فعلی  تنها ۴ سال زمان دارد اما باید تلاش شود بسترهای لازم و مناسب برای تقویت فوتبال ایران فراهم شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس درگفت‌وگو با «خانه ملت» درباره اینکه آیا با مدیریت و نایب رئیسان جدید فدراسیون فوتبال گردش نخبگان صورت گرفته است یاخیر، گفت: آقای تاج با آراء مدیران به این سمت رسیده‌ است که در عین احترام به این انتخاب، باید تغییرات اساسی در سطح مدیریت جدید فوتبال ایجاد شود و بهتر است مدیران خود را با تامل بیشتری انتخاب کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.