قدس آنلاین- تبریز: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای شهر بر اجرایی بودن مصوبه خود در مورد نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس تاکید دارد و نامه فرمانداری هیچ اشاره ای به ایراد داشتن این مصوبه نکرده است.

شورا بر اجرایی بودن مصوبه خود در مورد نرخ تاکسی و اتوبوس تاکید دارد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار محمد حسین جعفری در پایان جلسه روز گذشته شورای شهر تبریز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این جلسه اعضای شورا نظرات خود را پیرامون سال 2018 اعلام کردند گفت: دکتر بابایی به عنوان سخنران پیش از دستور آمار مرتبط با این حوزه را اعلام کردند.

او در ادامه با تشریح نظرات اعضای شورای شهر ادامه داد: در پایان شهردار محترم تبریز نیز در این خصوص پاسخ برخی از ابهامات را اعلام کردند، امیدواریم مسئولین شهری و استانی با مجموعه شورا و شهرداری تعامل سازنده برای پیشبرد برنامه ها داشته باشند.
جعفری گفت: بر اساس روال جلسات گذشته، رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری به تشریخ فعالیت این کمیسیون پرداخت، این ششمین کمیسیون شورای شهر است که در هفته های اخیر گزارش عملکرد داشته است.
نایب رئیس شورای شهر تبریز با بیان اینکه در رابطه با پروژه های عمرانی چالش هایی مطرح است اظهار داشت: پس از گزارش کمیسیون عمران اعضای شورا ابهامات و مسائل مربوط را اعلام کردند که در هفته های آینده بررسی خواهد شد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به قرائت نامه فرمانداری در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای شهر بر اجرایی بودن مصوبه خود در مورد نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس تاکید دارد و نامه فرمانداری هیچ اشاره ای به ایراد داشتن این مصوبه نکرده است.
جعفری با تاکید بر اینکه در زمان تصویب تعرفه عوارض محلی ایراداتی از آن گرفته شده است ابراز داشت: در خصوص دو بند از تعرفه عوارض محلی در هیئت حل اختلاف نظراتی وجود داشت که شهرداری برای اصلاح آنها لایحه دو فوریتی تقدیم شورا کرد و پس از بررسی تصمیم گرفته شد در یک هفته این لایحه در کمیسیون های مربوط بررسی و هفته آینده تصمیم گیری شود.
او گفت: در پایان این جلسه دو لایحه در خوص اشخاص نیز مطرح شد که یک لایحه تصویب و تصمیم گیری در مورد لایحه دوم به جلسه آینده موکول شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.