قدس آنلاین: به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر، مدیرعامل و کارکنان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

هلال احمر، یکی از مراکز مهم  خدمت به خلق خدا

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با تبریک هفته هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر یکی از مراکز مهم  خدمت به خلق خدا است و آنچه برای همه ما افتخار آفرین است، خدمت به خلق بوده و هرچه بیشتر خدمت کنیم افتخار ما بیشتر می شود.

آیت الله حبیب الله مهمان نواز افزود: به حق که جمعیت هلال احمر، مرکز خدمت و احسان به ملت است که در داخل و خارج کشور مردم شاهد خدمات خالصانه هلال احمر هستند و این مایه افتخار است که واقعا مشکلات مردم را برطرف می کنید و مردم احساس آسایش می کنند.


وی عنوان کرد: آنچه ما را به خدا نزدیک می کند و مورد الطاف و عنایات الهی قرار می دهد خدمت به مردم است و هلال احمر با توان در خدمت مردم  است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: ما امیدواریم با حمایت های بزرگان و صاحب نظران استان، کمک های مردمی جهت مشارکت در ساخت مراکز درمانی در مسیرهای پیاده روی اربعین و حرمین شریفین با همت و توان مردم این استان داشته باشیم که سلامت زائرین بیش از پیش تأمین شود.
حسن شکوری نسب با اشاره به خدمات درمانی و مناسبتی جمعیت هلال احمر در داخل و خارج از کشور گفت: جمعیت هلال احمر علاوه بر ارائه خدمات در مناسک حج، دنبال ارائه خدمات درمانی در عتبات عالیات را شروع کرده و هر ساله در پیاده روی عظیم اربعین حسینی کار درمانی و بهداشتی  در داخل و خارج از مرز کشور را برعهده دارد

انتهای خبر/..

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.