قائم مقام وزیر كشور گفت: همایش استانداران سراسر كشور برای تبیین و تبادل نظر درخصوص تحقق اقتصاد مقاومتی در كلیه استان ها با توجه به ظرفیت و مزیت استان ها، در دو روز آخر هفته جاری در مشهد مقدس برگزار می شود.

همایش استانداران در خصوص اقتصاد مقاومتی در مشهد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، حسینعلی امیری گفت : یكی از برنامه های محوری و اصلی وزارت كشور در سال 95 و در اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی است كه سیاست دولت نیز پیگیری اقتصاد مقاومتی در استان های كشور خواهد بود.
وی یادآور شد : وزیر كشور به عنوان جانشین فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی در استان های آذربایجان شرقی و لرستان از طرف هیات دولت تعیین شده است.
قائم مقام وزیر كشور گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت كشور نیز تشكیل شده و دبیرخانه این ستاد با مسئولیت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای در وزارت كشور ایجاد شده است.
امیری به محورهای نشست استانداران در مشهد مقدس اشاره كرد و اظهار داشت: با توجه به اینكه قبلا موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان یكی از برنامه های محوری وزارت كشور به استانداران ابلاغ شده در این نشست ظرفیت ها، مزیت ها، موانع احتمالی، راهكارها و پیشنهادات توسط استانداران طرح و بیان می شود.
وی ادامه داد: تبادل تجربیات و در صورت ضرورت احكام مورد نیاز از طرف وزیر كشور و هیات وزیران برای تحقق اقتصاد مقاومتی یكی از مسائل مورد بحث در این نشست خواهد بود.

** تحقق اقتصاد مقاومتی معیار ارزیابی استانداران، فرمانداران و بخشداران
قائم مقام وزیر كشور گفت: یكی از معیارهای ارزیابی استانداران، فرمانداران و بخشداران میزان توفیقات آنها در جهت اجرای برنامه های تحقق اقتصاد مقاومتی است.
امیری همچنین از صاحبنظران، نخبگان، دانشمندان و دانشگاهیان خواست چنانچه طرح، ایده و پیشنهاداتی كه قابلیت اجرا و انجام دارد را دارند را به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت كشور ارائه دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.