قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۵۸ معتاد پرخطر و توزیع‌کننده و کشف مقادیری انواع موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۵۸ معتاد و توزیع‌کننده موادمخدر در عجب‌شیر

به گزارش قدس انلاین از تبریز، رضا اصلانی‌فر  اظهار داشت: به منظور افزایش سطح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با توزیع‌کنندگان و معتادان تابلو و خطرناک، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: با اجرای این طرح، ماموران  تعداد 48 نفر معتاد پرخطر و ولگرد و 10 نفر خرده‌‌فروش مواد مخدر را دستگیر و مقادیر زیادی انواع موادمخدر، سه عدد وافور، 2 دستگاه ترازوی توزین را کشف و 6 دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه خودرو را توقیف کردند.

اصلانی‌فر در ادامه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و معتادان تابلو و خطرناک جهت بازپروری تحویل کمپ اعتیاد عجب شیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه تولید و توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.