۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 378080

موتورولا برای کسانی که مایل به داشتن یک گوشی هوشمند آندرویدی مدولار هستند، خبرها خوبی دارد.

Moto X بعدی موتورولا، مدولار خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از تایمز تکنولوژی، به تازگی شایعاتی در خصوص گوشی هوشمند جدید و تمام فلزی موتورولا منتشر شده است که نشان می دهد گوشی هوشمند Moto X 2016، همان طور که پیش از این تصور می شد، یک طراحی مدولار دارد.

ظاهرا موتورولا، گوشی هوشمند جدید خود را با 6 فایل مدولار قابل پیوند طراحی کرده است.

ماژول های مدولار این گوشی هوشمند شامل یک بلندگوی استریو، باتری، دوربین، لنز زوم اپتیکال و احتمالا پروژکتور پیکو برای به اشتراک گذاری رسانه های دیجیتالی مختلف می باشد.

علاوه بر موتورولا، احتمالا گوشی هوشمند LG G5 نیز قرار است با یک پیوست مدولار عرضه شود، اما ظاهرا موتورولا قرار است با Moto X 2016 جدید خود از رقیب کره ای خود پیشی گیرد.

یکی از ایرادات مطرح شده برای گوشی مدولار LG G5 آن است که پس از هر بار جا به جایی باکس های مدولار، باید دستگاه هوشمند خود را مجددا راه اندازی کنید.

اما تصاویری که از گوشی هوشمند مدولار موتورولا فاش شده است، نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای آمپر مغناطیسی می باشد و کاربران برای تعویض باکس های مدولار آن مجبور به راه اندازی مجدد گوشی هوشمند خود نیستند.

براساس گزارش های غیر رسمی منتشر شده، گوشی هوشمند Moto X دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولیشن 1080 پیکسل می باشد و از پردازنده ی Snapdragon 820 با رم 3 و یا 4 گیگابایتی بهره خواهد برد. باتری این گوشی هوشمند 2 هزار و 600 میلی آمپر ساعتی است و از 32 گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می گیرد.

گفته می شود که بدنه ی نازک این گوشی هوشمند 5.2 میلیمتر خواهد بود.

ظاهرا دوربین این گوشی هوشمند 13 مگاپیکسل می باشد. در عین حال گفته شده است که این گوشی هوشمند دارای دوربین 16 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک تثبیت کننده ی تصویر نیز خواهد بود.

هنوز هیچ تاریخی برای رونمایی و راه اندازی گوشی هوشمند Moto X عنوان نشده است.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.