قدس آنلاین- تبریز: فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اعتراض یکی از کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم گفت: بازشماری آرا تنها منجر به افزایش دو رای به نفع کاندیدای معترض شد.

بازشماری آرا ۲ رأی را به نفع کاندیدای معترض بازگرداند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سیدمحمد عابدی امروز در آیین معارفه شهردار اهر با تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم شهرستان اهر در انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری این حضور را نشان از عشق و علاقه مردم به نظام و انقلاب ذکر کرد.

وی با اشاره به اعتراض یکی از کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم گفت: در این زمینه تعداد 16 هزار رأی در قالب 10 صندوق از حوزه انتخابیه اهر و هریس با حضور مسئولان اجرایی، نظارتی و بازرسی بازشماری شد که نهایتا منجر به افزایش تنها دو رأی به نفع کاندیدای معترض شد.

وی، گفت: این انتخابات که بیش از 90 درصد دست اندرکاران آن در هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت و نفرات حوزه‌ها از خود مردم بودند و خود مردم بر امر برگزاری سالم انتخابات نظارت داشتند.

فرماندار اهر در ادامه با اشاره به معارفه شهردار جدید اهر به سوابق روشن مرتضی اعیانی شهردار جدید اظهار داشت: امیدواریم وی در شهر اهر نیز بتواند با تعامل و تلاش مضاعف در توسعه این شهرستان با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و همکاران شورا و شهرداری گام‌های موثری بردارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.