قدس آنلاین - لرستان: شب فرهنگی لرستان شامگاه چهارشنبه با حضور رضا حجتی معاون وزیر ورزش و جوانان، سعید متصدی معاون سازمان حفاظت محیط زیست و بازیگران سینما و تلویزیون از جمله کتایون ریاحی، محمدرضا فروتن و میترا حجار در حوزه هنری استان لرستان برگزار شد.

شب فرهنگی لرستان با حضور بازیگران مطرح سینما در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش قدس گزارش از خرم آباد،کتایون ریاحی بازیگر  سینما و تلویزیون اظهار داشت: واقعاً  در خرم‌آباد همه‌چیز خرم و آباد است و از زمین و آسمان این شهر خرمی می‌بارد و سرسبزی موجود در خرم‌آباد با سرسبزی تهران فرق می‌کند.

وی افزود: من بنیاد نیکوکاری کمک را ایجاد کرده‌ام که به کودک‌های ناشنوا کمک می‌کند تا آوای مهر هستی را بشنوند.

بازیگر  سینما و تلویزیون که با بنیان‌گذاری نیکوکاری به بسیاری  از کودکان ناشنوا، شنوایی بخشیده است عنوان کرد: عمیقاً معتقدم کمک کردن حدومرز ندارد و اعتقاد من این است که با کمک کردن به دیگران و همچنین محیط‌زیست به خودم کمک می‌کنم.

وی گفت: توجه به محیط‌زیست را امری بسیار مهم دانست و گفت: ما امروز در حوزه محیط‌زیست هستیم و باید از آن حفاظت کنیم و بهتر است که خود را به راه دیگر نزنیم.

ریاحی بار دیگر از حضور در شهر خرم‌آباد ابراز خرسندی کرد و عنوان کرد: از حضور در خرم‌آباد خیلی خوشحالم و احساس خرمی می‌کنم.

محمدرضا فروتن از دیگر بازیگران حاضر در مراسم شب فرهنگی لرستان نیز حفاظت و محیط‌زیست را مهم دانست و گفت: ما باید نسبت به مادر اصلی خود یعنی زمین مسئولیت‌پذیر باشیم و نباید خشونت دورن خود را متوجه  طبیعت و حیوانات کنیم.

وی افزود: ما انسان‌ها به‌ عنوان موجودات تواناتر نسبت به سایر موجودات باید از طبیعت و حیوانات مراقبت کنیم و نباید کسانی را که به محیط‌زیست آسیب می‌رسانند با خشونت و ناسزا گفتن آگاه کنیم چراکه با خشونت نمی‌توان این افراد را آگاه کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.