منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در انتخابات هفتم اسفندماه و ۱۰ اردیبهشت ماه با رای خود نشان داده اند که دنبال تغییر در ساختار مجلس شورای اسلامی هستند.

مردم انتظار تغییر در ساختار مجلس را دارند/ رقابت بین لاریجانی و عارف سالم است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، علیرضا رحیمی شامگاه پنجشنبه درحاشیه عیادت از یکی از خادمین بیت امام راحل در قم درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ساختار مجلس شورای اسلامی بر اساس رای نمایندگان شکل می گیرد نه از بیرون مجلس. 
وی اظهار کرد: یک نوع همگرایی بین نمایندگان منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی وجود دارد و باید این را به فال نیک بگیریم. 
رحیمی با اشاره به احتمال شکل گیری رقابت بین علی لاریجانی و محمد رضا عارف برای ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند برخی افراد، تعابیر جالبی به کار نبردند ولی اگر رقابتی باشد آن رقابت، سالم خواهد بود. 
منتخب مردم تهران درمجلس دهم گفت: لیست امید یک اجماع کامل و صد در صدی نسبت به دکتر عارف دارند، البته تکلیف برخی از افراد معتدل که از گروه های اصولگرا هستند، مشخص است. 
وی گفت: کسانی که در لیست جریان های اصلاح طلب قرار داشتند انگیزه لازم را برای حمایت از دکتر عارف را دارند. 
رحیمی بیان داشت: هنوز فراکسیون ها به صورت کامل شکل نگرفته، جلسه دوم فراکسیون امید را در هفته آینده برگزار می کنیم و بعد از آن با دید روشن تری می توان در مورد آینده ریاست مجلس سخن گفت. 
وی همچنین گفت: خاستگاه سیاسی افرادی که از مجموعه اصولگرایی معتدل در لیست امید قرار گرفتند، مشخص است، ولی لیست امید کشور حمایت صد درصدی از دکتر عارف دارد و در این زمینه نیز قاطع و مصمم هستند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.