قدس آنلاین: استقبال بی نظیر شهروندان در نظرسنجی پیامکی روزنامه قدس نسبت به عملکرد الیت (مدیریت پارک حاشیه ای هوشمند) موجب شد رکورد جدیدی در ارتباط با مخاطبان شکسته شود.

 نارضایتی ادامه دار مردم مشهد از عملکرد «الیت»

براساس یافته‌های این نظرسنجی، آمار مشارکت کنندگان از مرز حداکثری پیش بینی‌های ما نیز گذشت، به گونه ای که این حجم از پیامک همواره ما را با اعتماد به نفس بیشتری برای انعکاس واقعیات و ارایه گزارشی مستند یار خواهد بود.  
در این نظرسنجی شهروندان به کمک ما آمدند تا مستندتر از همیشه ابراز نظر کنیم.
گرچه سال‌هاست روزنامه قدس در راستای رسالت خود به این موضوع و دغدغه‌های شهروندان در این خصوص پرداخته، اما این بار امیدواریم نتایج نظرسنجی مدنظر تصمیم گیرندگان قرار بگیرد و به تعیین تکلیف قطعی «الیت» منجر شود. براساس یافته‌های این نظرسنجی که هنوز نمی‌توان اعلام قطعی کرد، بیش از 95 درصد شرکت کنندگان با انتخاب گزینه عدد «2» از عملکرد الیت اعلام نارضایتی کرده‌اند.
از این شمار اغلب شهروندان عدم اطلاع رسانی شفاف نسبت به چگونگی محاسبات و کسر شارژ را دلیل اصلی نارضایتی اعلام کرده اند.
همچنین برخی هزینه‌های زیاد و گزاف برای پارک خودرو، خطاهای فراوان مأموران در ثبت درست شماره پلاک، ضرورت جایگزینی دستگاه‌های مکانیزه به جای عوامل انسانی در پارکبانی و در دسترس نبودن مرجع پاسخگویی به مشکلات پیش آمده برای شهروندان را از جمله مواردی دانسته‌اند که در مراتب بعدی نارضایتی‌ها قرار گرفته است.
در این میان عده ای هم معتقد بوده اند شهرداری اول باید حمل و نقل عمومی و پارکینگ‌ها را ساماندهی کند بعد برای پارک کردن کنار خیابان از جیب مردم هزینه کند.  
در ادامه برخی پیامک‌ها از نظر مخاطبان گرامی می‌گذرد:
- مخالفم چون خیابان فروشی است و بناحق هرچقدر دلشان بخواهد مردم را سرکیسه می‌کنند،
- چرا ما همیشه به الیت بدهکاریم و هیچ وقت این بدهی صاف نمی‌شود؟
- با توجه به اخذ عوارض از خودروها توسط شهرداری، گرفتن وجه توسط الیت واقعا بی معنا و غیر قابل توجیه است.
- احتمالأ شهرداری از ناحیه الیت پول هنگفتی عایدش می‌شود که با این همه مخالفت مردم و روزنامه‌ها و تأکید بر برون سپاری امور، مسؤولان حاضر نیستند الیت را کنار گذاشته و شرکتی دیگر را جایگزین کنند.  
- من کارمند راه آهن هستم و مدت‌هاست بناچار از پارکینگ الیت استفاده می‌کنم. پیشتر برای ۴۸ ساعت پارک خودرو۴۵۰۰ تومان پرداخت می‌کردم و یک سال است هزینه پارکینگ ناگهان و بی دلیل به دو برابر افزایش پیدا کرده و اکنون بدون هیچ افزایش خدمات 8500 تومان پرداخت می‌کنم، حالاچه کسی جز دست اندرکاران الیت از عملکرد آن راضی است!
- با تشکراز کار خوب دست اندرکاران روزنامه قدس، متأسفانه هیچ نظارتی روی عملکرد الیت نیست.
- با توجه به مصوبه شورای شهر نیم ساعت اول پارک رایگان است، ولی نمی‌دانیم چرا از شارژ کم می‌شود!
- عدم صداقت و شفافیت «الیت» شهروندان را کلافه کرده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.