قدس آنلاین - لرستان: صنایع استان بیش از ۴۴میلیارد تومان به شرکت گاز لرستان بدهکارند که بخش عمده این بدهی به کارخانه سیمان،نساجی بروجرد، سامان کاشی و کاشی جم مربوط می شود.

بدهکاری ۴۴ میلیارد تومان صنایع لرستان به شرکت گاز

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت:میزان مطالبات شرکت گاز استان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است.

حشمت ا... شمس خرم آبادی اظهار داشت: شرکت گاز لرستان طی سال گذشته کار گازرسانی به ۲۰۵ روستای استان را انجام داد.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان همه مطالبات پیمانکاران از این شرکت را پرداخت کرد است، افزود: این شرکت به تامین کنندگان کالا مقداری بدهی دارد که پیگیر رفع این بدهی است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به ۲۵۰ روستای استان طی امسال در دستور کار قرار گرفته است، بیان داشت: در بخشی از روستاها پیمانکار مربوطه برای گازرسانی انتخاب شده و در بخشی دیگر در حال انتخاب پیمانکار هستیم.

وی از گازرسانی به شهر سپیددشت طی سال گذشته خبر داد و افزود: طی امسال نیز عملیلات گازرسانی به شهرهای شول آباد و درب گنبد در دست اقدام خواهد بود که در صورت فراهم شدن مقدمات لازم برای گازرسانی به این دو شهر کار اجرایی آن ها طی امسال آغاز خواهد شد در غیراینصورت در سال ۹۶ گازرسانی خواهند شد.

 وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم ۴۵۳روستای لرستان گازرسانی شده است گفت: تا پایان دولت یازدهم کار گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تعیین تکلیف شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.