قدس آنلاین- لرستان: لرستان بهشتی برای سرمایه‌گذاران است و افق بسیار روشنی در زمینه سرمایه‌گذاری وجود دارد.

استان لرستان بهشتی برای سرمایه‌گذاران است

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، استاندار لرستان در دیدار با سفیر فنلاند، گفت: استان لرستان ظرفیت و قابلیت‌های زیادی برای توسعه اقتصادی دارد. هوشنگ بازوند اظهار داشت:این ظرفیت‌ها هم در حوزه کشاورزی و هم در حوزه گردشگری، صنعت و معدن به خوبی خود را نشان داده است.

وی با بیان اینکه استان لرستان بهشتی برای سرمایه‌گذاران است، اظهار کرد: سرمایه‌گذار کشت و صنعت که خارجی است در یک همایش مطرح کرد که هر سرمایه‌گذاری که در لرستان سرمایه‌گذاری کند تضمین سود و موفقیت او را من ضمانت می‌کنم.

استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به شرایط جدیدی که در خصوص روابط اقتصادی ایران و بین‌الملل به وجود آمده ما انتظار داریم که همکاری مشترک ایران و فنلاند بهتر از گذشته باشد.

بازوند گفت: در مجتمع کشت و صنعت هم اکنون سرمایه‌گذاران خارجی از جمله کشور هلند در زمینه‌های کشاورزی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

استاندار عنوان  کرد: امروز گروه های بزرگی از سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در لرستان وارد شده‌اند و ما دلمان می خواهد که هر کارآفرین که وارد عرصه اقتصادی کشور می شود از منافع آن بهره‌مند شود.

وی یادآور شد: همه مسئولان استان به فراهم کردن شرایط برای سرمایه گذاری، وعده داد‌ه‌اند و کسانی که از داخل یا خارج بخواهند در لرستان سرمایه گذاری کنند، شرایط را مساعدتر خواهند دید.

استاندار با اشاره به این‌که لرستان دارای امنیت بسیار بالایی است، خاطر نشان کرد: احساس امنیت در این استان پررنگ است و افق روشنی در زمینه سرمایه‌گذاری وجود دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.