۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
کد خبر: 379843

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس دو نرخی کردن بنزین را اشتباه دانست.

دو نرخی کردن بنزین اشتباه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، امیرعباس سلطانی 25 اردیبهشت‌ماه در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری، گفت:‌ این اقدام باعث افزایش قاچاق بنزین می‌شود و البته این موضوع در کمیسیون انرژی مجلس بررسی شد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس در بخش دیگری از سخنانش ، تعامل مجلس با دولت را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: این تعامل نتایج خوبی داشت و این به سود نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: نمایندگان در بخش‌های قانون‌گذاری، بهداشت و درمان، عمران، برنامه‌ بودجه، انرژی، نفت و آب عملکرد ویژه‌ای داشته‌اند که نتایج آن در آینده بیشتر مشخص می‌شود.

نماینده مردم شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: در بخش‌های استانی گام‌های بزرگی برداشته شد و در بخش‌ شهرستانی نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

وی گفت: با فعالیت‌های خوبی که با همت استانداری در شهرستان‌های استان صورت گرفت، نمایندگان انرژی خود را صرف پرداختن به وظایف اصلی خود کردند.

سلطانی، تعامل مجلس با دولت را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: این تعامل نتایج خوبی داشت و این به سود نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم شهرستان بروجن افزود: نمایندگان استان نیز در این مورد عملکرد مناسبی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری در زمینه آب صغیر بود و با دفاع قاطعانه و توام با استدلال، احترام و منطق نمایندگان استان از این حالت خارج شد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای منتخبین مردم، برای آنان در زمینه دفاع از حقوق مردم آرزوی موفقیت کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.