قدس آنلاین- تبریز: رئیس انجمن صنایع غذایی آذربایجان‌شرقی از تعطیلی ۵۶۰ واحد تولید صنایع غذایی در استان خبر داد و گفت: ناامیدی در دل صنعتگران افزایش پیدا کرده و نگران هستیم دچار مسائل و فضایی شویم که بازگشتی نباشد.

تعطیلی ۵۶۰ واحد تولید صنایع‌غذایی در آذربایجان‌شرقی/ نگرانی صنعتگران بیشتر شده است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، یونس ژائله امروز در مراسم نکوداشت تکریم و تجلیل از خدمات رضا رحمانی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: دکتر رحمانی همواره در سال‌های گذشته یار و یاور ما در بخش صنعت و تولید 19 نماینده در مجلس داریم اما همواره مسایل صنعت همیشه با دکتر رحمانی بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد، امید داریم منتخبان جدید جایگاه رحمانی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس را پرکنند و وظیفه ملی خود را در قبال استان انجام دهند.

رئیس انجمن صنایع غذایی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه یک هزار و 60 واحد صنعت غذایی در استان داریم، اظهار داشت: 560 واحد صنعت غذایی در استان تعطیل شده‌اند و مابقی نیز با ظرفیت 20 ـ 30 ظرفیت کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه ناامیدی در دل صنعتگران افزایش پیدا کرده و نگران هستیم دچار مسائلی و فضایی شویم که بازگشتی نباشد.

ژائله تصریح کرد: دولت خرداد سال 96 عمرش پایان می‌یابد و می‌خواهد با چه کارنامه‌ای کشور را تحویل دهد باید در این مدت مانده به دولت کمک کنیم و این که واحدها در تلاش هستند در شرایط سخت خودشان را قوی‌تر کنند کار قهرمانانه‌ای است.

رئیس انجمن صنایع غذایی استان آذربایجان‌شرقی توقف صادرات، مشکل در تامین مواد اولیه و کمبود نقدینگی در واحدهای تولیدی کوچک و بحران‌زده را از جمله مشکلات واحدهای تولیدی اعلام کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.