عضو هیات‌مدیره یک شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات، با اشاره به هزینه‌های بالای تولید خواستار حمایت بیشتر از تولیدکنندگان شد.

هزینه بالای تولید و ضرورت افزایش حمایت‌های دولتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، لیلی مستغیثی، عضو هیات‌مدیره شرکت تولیدی و بازرگانی فلات انرژی جم گفت: این شرکت در زمینه تولید انواع پیچ، مهره و استدبولت با برند JEP فعالیت می‌کند و تولیدات این شرکت در صنایع مختلف به ویژه نفت، گاز، پتروشیمی و ساختمان کاربرد دارند.

وی ادامه داد: این مجموعه که از سه شرکت مجزا با هیات‌مدیره مشترک تشکیل شده، به منظور تکمیل سبد کالای خود، اقدام به واردات انواع پایپینگ و شیرهای صنعتی با مواداولیه و متریال خاص که در ایران تولید نمی‌شوند، می‌کند.

مستغیثی با اشاره به تاسیس شرکت متبوع وی در سال 93 بیان کرد: به پشتوانه سال‌ها تجربه‌ مدیران این مجموعه، برند JEP به سرعت جای خود را در بازار پیدا کرد و در حال حاضر فلات انرژی جم در زمینه محصولات تولیدی و وارداتی خود با بسیاری از صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی همکاری دارد.

معاون توسعه تجاری این شرکت ادامه داد: ما تاکنون در زمینه صادرات فعال نبوده‌ایم اما کیفیت محصولات شرکت، توان رقابت در بازارهای خارجی را دارد.

وی مهمترین ویژگی نمایشگاه اخیر نفت‌، گاز و پتروشیمی را حضور چشمگیر شرکت‌های خارجی به ویژه برندهای اروپایی دانست و گفت: این امر می‌تواند به نفع صنعت کشور باشد اما دولت باید با توجه به هزینه‌های بالای تولید در ایران، با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت از تولید داخل حمایت کند.

به گزارش ایسنا، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی، شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.