پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین - لرستان: مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) یک رویداد بی‌نظیر در دنیاست و این حرکت به‌معنای قدردانی از دستاوردهای انقلاب و بها دادن به ارزش‌های نظام اسلامی است.

تقویت خودباوری مردم با  اقتصاد مقاومتی

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، استاندار لرستان در ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید در بهتر برگزار شدن مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) تلاش کنند، گفت: معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری لرستان از طرف استانداری مسائل مربوط به این موضوع را پیگیری خواهد کرد و فرمانداران باید ستاد شهرستانی بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) را تشکیل دهند.

هوشنگ بازوند با اشاره به نام‌گذاری شعار سال به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»،  اظهار داشت:  اقتصاد مقاومتی یک واژه کاملاً علمی و اثبات شده است.

 وی در ادامه افزود:اقتصاد مقاومتی یک واژه کاملاً علمی و اثبات شده است بدین معنا که اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد پایدار و اقتصادی که در مقابل اقتصادهای خارجی آسیب نبیند.

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: از نیمه دوم سال ۹۲ کارهای کارشناسی بر روی اقتصاد مقاومتی انجام شد و بعد از سیر کامل کارشناسی، مقام معظم رهبری در قالب ۲۴ بند رویکردهای آن‌را بیان فرمودند.

بازوند  با بیان اینکه لرستان یکی از استان‌های الگو در اقتصاد مقاومتی مطرح شده است، تاکیدکرد: تمام مسئولان استان باید از این فرصت استفاده کنند و در اقتصاد مقاومتی باید مردم محور باشند.اقتصاد مقاومتی خودباوری مردم را تقویت می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر ما به‌دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم باید نرخ بیکاری در استان را کاهش دهیم لذا در این زمینه باید بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری تقویت کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.