۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 380829

 جدیدترین خبرها حاکی از این است که کهکشانی اندرویدی سامسونگ، توانسته است مجوز FCC را کسب کند. 

چراغ سبز FCC به مدل ۲۰۱۶ گوشی گلکسی J۲ سامسونگ

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، چند هفته ایست که شایعات مربوط به عرضه مدل 2016 اسمارت فون گلکسی J2 سامسونگ در فضای رسانه ای پخش شده و اکنون جدیدترین خبرها حاکی از این است که کهکشانی اندرویدی سامسونگ، توانسته است مجوز FCC را کسب کند. 

برای آن دسته از افرادی که با این نهاد آشنا نیستند، باید بگوییم که FCC، نهاد رگولاتوری کشور آمریکاست که مجوز ورود دستگاه های هوشمند به بازار این کشور را صادر می کند. کسب مجوز نهاد نام برده، نشان می دهد که زمان چندانی تا عرضه این گوشی باقی نمانده و به زودی، طرفداران این برند کره ای محبوب می توانند کار با مدل 2016 گلکسی J2 را تجربه کنند.

این گوشی که با شماره مدل SM-J210F در فضای مجازی شناخته می شود در شمار گوشی های میان رده جای می گیرد و از مشخصات فنی همچون صفحه نمایش 4.7 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، پردازنده چهار هسته ای Spreadtrum SC8830 با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز، فضای رم 2 گیگابایتی، باتری 1500 میلی آمپر ساعتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی برخوردار خواهد بود.

برای علاقه مندان به عکاسی نیز باید بگوییم که سامسونگ از سنسور 8 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی استفاده کرده و نسخه 6.0.1 اندروید مارشمالو نیز در دل این گوشی ایفای نقش می کند.

کمپانی سامسونگ که سالهاست بخش عمده ای از بازار اسمارت فون های میان رده را به خود اختصاص داده، در تلاش است تا با عرضه نسخه های بروزرسانی شده گوشی های خود، همچنان در این بازار یکه تازی کند.

این شرکت چندی پیش مدل 2016 گوشی های گلکسی J7، J5 و نسخه مینی گوشی گلکسی J1 خود را رونمایی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.