قد س آنلاین- لرستان: رسیدگی سریع به مسائل و مشکلات معدن کاران و پیگیری حقوق آنها از مزیت‌های ایجاد این خانه یا تشکل صنفی است.

 ایجاد خانه معدن در شهرستان بروجرد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در دیدار با معدن کاران بروجرد، با اشاره به ایجاد خانه معدن در شهرستان بروجرد گفت: قانون، حوزه اختیارات تمام نهادها را مشخص کرده است ولی برای ایجاد تعامل و برطرف کردن سریع مشکلات معدن کاران، کمیسیون تعامل ایجاد شده است.

  محمد رضا صفی خانی تصریح کرد: متاسفانه استان لرستان علی‌رغم داشتن ظرفیت‌های فراوان در بخش صنعت از نظر فعالیت اقتصادی و ارزش افزوده در این بخش در قعر جدول استان‌های کشور است.

وی اظهار داشت: کارگروه رفع موانع تولید در استان بسیاری از موانع تولید را حل می‌کند و قرار است چند جلسه از آن به بررسی مشکلات واحدهای معدنی بروجرد اختصاص یابد.

وی افزود: متاسفانه برداشت از معادن با دستگاه‌های موجود صرفه اقتصادی ندارد لذا ایجاد صندوق معدن برای ارایه تسهیلات بانکی و نوسازی ناوگان و ماشین آلات مورد نیاز حوره معدن در استان لرستان در حال پیگیری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: حوزه اختیارات معادن بروجرد تا پایان اردیبهشت ماه به این شهرستان تفویض می‌شود تا مسایل و مشکلات این حوزه با اشراف و نظارت بیشتری پیگیری شوند

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.