قدس آنلاین: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: جشن‌های فرخنده میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در ۳ نوبت در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن یازدهم شعبان المعظم سالروز میلاد فرخنده شبه پیمبر(ص)، حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ویژه برنامه‌ها و جشن‌های باشکوهی در ۳نوبت در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: ویژه برنامه‌های شب و شام میلاد فرخنده حضرت علی اکبر(ع) از ساعت 20:30 تا 22:30 روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 28 و 29 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در این برنامه‌ها حسن عرفان پیرامون موضوع سبک زندگی حضرت علی اکبر(ع) به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ابراهیم احمدی و حجت ملائکه به مولودی خوانی و مدیحه سرایی در وصف جوان رعنای حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) می‌پزدازند و سپس شاعر آئینی سیدرضا یعقوبی‌آل به شعر خوانی می‌ژردازد و در انتهای مراسم شب میلاد هم  مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) کاظم ذوقیان به قرائت دعای پرفیض توسل می‌پردازد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: ویژه برنامه روز میلاد فرخنده حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان هم از ساعت 10:30  تا 12:30 روز چهارشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام محمود معرفت یرامون موضوع ویژگی شخصیتی و اخلاقی حضرت علی اکبر(ع) سخنرانی می‌کند  و سپس مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدمصطفی حسینی و سیدحمید کهربایی به اجرای مولودی خوانی و مدیحه سرایی می‌پردازند.
حسینی تصریح کرد: شرکت در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و شرکت‌کنندگان ضمن عرض تبریک و تهنیت این عید فرخنده به ساحت مقدس ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از این برنامه‌های معنوی و نورانی بهره‌مند می‌شوند.
وی تأکید کرد: امیدواریم که آحاد مردم و به ویژه جوانان سبک زندگیشان را همچون سبک زندگی حضرت علی اکبر(ع) انتخاب کنند و بتوانند بر مشکلات ایجاد شده از سوی شیاطین و دشمنان اسلام غلبه کرده  و آنگونه‌ای زندگی کنند که ائمه اطهار(ع) به آن سفارش کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.