قدس آنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش ها و آرمان بزرگ ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: توکل رزمندگان به خداوند، رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی، وحدت و انسجام میان نیروهای مسلح و مردم رمز آزاد سازی خرمشهر از دست رژیم بعث عراق بود.

فتح خرمشهر فتح ارزش ها و آرمان بزرگ ملت ایران بود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، جعفر عسگری در نشست خبری ارائه برنامه های سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، هدف از اجرای برنامه های سوم خرداد را رساندن رسالت و پیام رزمندگان اسلام به نسل جوان کشور ذکر کرد و اضافه کرد: ایمان و اتکای به خداوند متعال ،حفظ وحدت و همبستگی ، پرهیز از دو دستگی ها و کار و تلاش مجاهدانه مهمترین رمز پیروزی و در عین حال پیام روز تاریخ ساز سوم خرداد است.

 وی افزود: همزمان با شب نیمه شعبان بیش از 200 دستگاه اتوبوس حامل زائران اصفهانی به مسجد مقدس جمکران اعزام می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه باید جلوی جریان نفوذ دشمن در جامعه گرفته شود و جریان های سیاسی با وفاق و همدلی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشند؛ متذکر شد: اگر پیام سوم خرداد به جوانان به درستی منتقل نشود؛ خسارت به بار می آورد.
وی با اشاره به اینکه ناهنجاری های شب نیمه شعبان با کار فرهنگی بسیار کمتر از گذشته شده است؛ تصریح کرد: اگر از روی اخلاص کاری انجام شود، نصر و پیروزی حاصل می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.