قدس آنلاین: اعضاي باندي كه با همدستي يكديگر اقدام به سرقت محموله هاي باري به ارزش ۱۰ ميليارد ريال كرده بودند در عمليات ويژه کارآگاهان پليس آگاهي استان و شهرستان نائين شناسايي و دستگير شدند.

انهدام باند سارقان ۱۰ميلياردي محموله هاي باري در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت 45 كارتن مغز پسته به ارزش 500 ميليون ريال از يك خودرو كاميون ولوو موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ ستار خسروي  افزود: ماموران در حال انجام تحقيقات براي دستگيري سارق يا سارقان بودند كه سه سرقت مشابه ديگر نيز به پليس گزارش شد كه بررسي ها حاكي از آن بود كه سارقان حرفه اي و سابقه دار بوده و موقعي که رانندگان در استراحت به سر مي بردند در فرصت مناسب چادر خودرو را پاره نموده و  بخشي از محموله کاميون ها را سرقت مي كردند.

وي تصريح کرد: با انجام اقدامات علمي و تخصصي اين پليس هويت اصلي سردسته و ساير همدستان وي كه اقدام به اين سرقت ها مي كردند شناسايي شدند که سرانجام با هماهنگي مقام قضايي همگي متهمان در دو عمليات جداگانه در اصفهان و شهرستان نائين دستگير و به جرائم خود اقرار و با صدور قرار از مرجع قضايي روانه زندان شدند.

سرهنگ خسروي با بيان اينکه اعضاي اين باند سه نفر هستند كه همگي آنها معتاد به مواد مخدر و داراي سوابق كيفري مي باشند گفت: در مجموع اموال سرقت رفته توسط اين سارقان بيش از 10 ميليارد ريال بوه است.

وي تصريح كرد: در اين عمليات از مخفيگاه متهمان دستگير شده تعداد هفت دستگاه ال اي دي به ارزش 20 ميليون تومان كشف و با اعترافات متهمان يك مالخر نيز دستگير كه تحقيقات براي كشف و استرداد اموال مسروقه به مالباختگان در دستور كار اين پليس است.

اين مقام مسئول عنوان داشت:با توجه به اينكه سارقان درحوزه شهرستانهاي اردستان، شهرضا ،كاشان و اراك مرتكب سرقت شده اند از كساني كه اموال آنها به اين شيوه در شهرستان هاي مذكور به سرقت رفته مي خواهيم تا به منظور پيگيري پرونده خود به پليس آگاهي استان اصفهان مراجعه نمايند.

رئيس پليس آگاهي استان خاطر نشان كرد: رانندگان عزيز مي بايست از استراحت در نقاط کور جاده اي و مکان هاي خلوت خودداري و سعي کنند در پارکينگ هاي معتبر استراحت نمايند و همچنين رانندگان در طول مسير از افشاء نوع محموله خود با ديگران خودداري نموده و در صورت مواجه شدن با اين سارقين مشخصات و شماره خودرو آنها را بخاطر سپرده و سريعاً از طريق شماره تلفن 110 به اطلاع پليس برسانند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.