جوانان با چاپ چند مجموعه شعر تصور نكنند استاد شده‌اند و باز هم كتاب بخوانند تا در این راه موفق باشند.

شاعران جوان با چاپ كتاب، تصور نكنند استاد شده‌اند
به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حامد عسكری، شاعر و ترانه سرا، درباره حضور شاعران جوان در عرصه های مختلف ادبی و به ویژه بازار نشر كتاب، ضمن اشاره به اینكه شعر آیینه جامعه است، اظهار كرد: وقتی شاعری اثری تولید می‌كند، ناخودآگاه چیزی او را به نوشتن واداشته است و جوانان علاقه‌مند به ادبیات، وقتی می‌بینند عده‌ای، حرف ها، آرمان‌ها و عقایدشان را خوب بیان می‌كنند، به آثارشان روی می‌آورند.
وی ادامه داد: البته این روند نگران كننده هم هست. از این جهت كه هر كسی در 19 و 20 سالگی صاحب چند مجموعه شعر شود، باعث می شود به این فكر كنیم كه این شخصیت كی كتاب خوانده، كی استاد دیده و كی وقت كرده فكر كند و این‌ها همه دغدغه هایی است كه برای شعر جوان وجود دارد.
این ترانه سرا خاطرنشان كرد: البته رونق شعر جوان در چند سال اخیر اتفاق خوبی است. اینكه جوانی فكر كند به جای اینكه خواننده و بازیگر و ... شود، كتاب چاپ كند اتفاق خوب، فرهنگی تر و امیدوار كننده ای است. جوانان هم با چاپ چند مجموعه شعر تصور نكنند استاد شده اند و باز هم كتاب بخوانند تا در این راه موفق باشند.
چهاردهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره توسط حوزه هنری و در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی، در اواسط تیرماه 1395 با اهداف شناسایی و جذب استعدادهای ادبی جوان، تبادل اندیشه و تجربه های شاعران و نویسندگان جوان انقلاب اسلامی، جریان سازی در شعر و ادبیات منطبق بر ارزش های اسلامی و معرفی و برجسته سازی چهره های ممتاز عرصه شعر و داستان جوان انقلاب برگزار می شود.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.