آستان قدس رضوی با مؤسسات درمانی خود در نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دارویی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی «ایران‌هلث» حضور به هم رساند.

حضور آستان قدس رضوی در نوزدهمین نمایشگاه «ایران‌هلث»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان‌نیوز، نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت ایران هلث با 18 سال سابقه، به عنوان دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت در منطقه است که به صورت سالانه در زمینه سلامت و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌‌المللی جمهوری اسلامی ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اردیبهشت ماه هر سال در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و سالانه بیش از 20 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل می‌آورند.

در این نمایشگاه بیش از 600 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و این نمایشگاه در فضای افزون بر 23 هزار متر مربع با 13 سالن برگزار می‌شود و امسال با توجه به شرایط پساتحریم، حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه با افزایش چشمگیری روبه رو بوده است.

آستان قدس رضوی نیز به‌عنوان مجموعه‌ای موقوفاتی با عوائدی عام‌المنفعه از دیرباز در کنار توجه به خوراک روحی زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع)، به سلامت جسمی و مادی آن‌ها نیز اهتمام داشته که احداث و بهره برداری از مجتمع‌های درمانی، آموزشی و پزشکی مجهز و به روز، موید این موضوع است. این مجموعه در این نمایشگاه نیز با دو مؤسسه درمانی خود شامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی و نیز هلدینگ داروسازی ثامن حضور یافته و دستاوردهای خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

شرکت داروسازی ثامن وابسته به مجموعه آستان قدس رضوی، در سال 1363 با هدف تأمین نیازهای دارویی کشور و صدور آن به بازارهای هدف با تولید انواع محلول‌های تزریقی و شست‌وشو در اشکال دارویی مختلف تأسیس شد و در سال 1371در مشهد به بهره برداری رسید.

این شرکت نخستین واحد داروسازی در استان خراسان بود که در نخستین سال‌های فعالیت خود، به تولید سرم مورد نیاز مجروحان جنگی پرداخت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به عنوان یک شرکت داروسازی مطرح در سطح منطقه به تولید خود ادامه داد و امروز با عنوان هلدینگ دارویی آستان قدس رضوی موفق شده محصولات دارویی جدیدی را به سبد داروهای خود اضافه کند.

بیمارستان رضوی نیز با توجه به دوران فعالیت کوتاه مدت خود، توانست عنوان درجه یک را کسب کند. این بیمارستان در سال گذشته نیز برای چندمین سال پیاپی، عنوان درجه یک عالی را از آن خود کرد و هم‌چنین در سال 2013 موفق شد گواهینامه پلاتینیوم ACI را در اولین تلاش خود کسب کند و هم‌چنین پس از آن در سال 2015 موفق شد گواهینامه دایموند ACI را دریافت کرد و با تحقق این مهم بیمارستان رضوی اولین بیمارستان کشور است که این گواهینامه معتبر را دریافت کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.