قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: نحوه قیمت گذاری زمین های منطقه ویژه اقتصادی مهران و شهرک های صنعتی استان مناسب نیست.

عدم تناسب قیمت گذاری زمین های منطقه ویژه اقتصادی مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در جلسه کمیسیون ماده ۲۱ طرح های غیرکشاورزی در استانداری ایلام با بیان اینکه بایستی زمین های شهرک های صنعتی استان به صورت رایگان در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد، اظهارداشت: نحوه قیمت گذاری زمین های منطقه ویژه اقتصادی مهران و شهرک های صنعتی مناسب نیست و این نوع قیمت گذاری سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در آنها راغب نمی کند و بایستی زمین ها با نازل ترین قیمت و حتی مجانی به متقاضیان واگذار شوند.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان حدود ۸۰۰ هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان موجود است، افزود: سرمایه گذاران می توانند از این زمین ها جهت اجرای طرح های سرمایه گذاری استفاده کنند.

استاندار ایلام با تأکید بر لزوم هدایت سرمایه گذاران به شهرک ها و نواحی صنعتی به منظور اجرای طرح های سرمایه گذاری، بیان داشت: زیرساخت های مناسبی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان وجود دارد و لازم است که طرح های تولیدی در این شهرک ها و نواحی تجمیع شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.