مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: در نخستین کنگره بین المللی سرطان در بیمارستان رضوی،۱۰ بیمار بی بضاعت مبتلا به تومور مغزی توسط تیم پزشکان ایرانی تحت عمل قرار خواهند گرفت که تاکنون ۷ عمل جراحی با موفقیت انجام شده است.

۷ بیمار صعب العلاج بی بضاعت در بیمارستان رضوی جراحی شدند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آستان نیوز، دکتر سعید هاشم زاده به خبرنگار ما گفت: از آغاز نخستین کنگره بین المللی سرطان در بیمارستان رضوی، بالغ بر 450 بیمار توسط کادر پزشکی کنگره ویزیت شده اند که از این تعداد، 7 بیمار بی بضاعت، نیاز به عمل جراحی داشتند که به صورت رایگان تحت عمل قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: سه بیمار دیگر نیز ظرف 48 ساعت آینده در بیمارستان فوق تخصصی رضوی عمل خواهند شد.
مدیرعامل بیمارستان رضوی اذعان داشت: سایر افراد بی بضاعت و محروم که نیاز به عمل جراحی ندارند، از سایر اقدامات درمانی به صورت رایگان بهره مند خواهند شد.
وی ادامه داد: در عمل جراحی این بیماران برای نخستین بار در کشور از تکنیک جدید جراحی« 5ALA» استفاده شده است و امروز شاهد عمل موفقیت آمیز یک بیمار دیگر بودیم.
وی افزود: در این روش ماده دارویی به بیمار تزریق می شود که به سلول های خاکستری مغز یکرنگ پذیری خاصی می بخشد و در حین عمل تومورهای مغزی راحت تر تشخیص داده شده و مورد جراحی قرار می گیرد.
هاشم زاده گفت: با این روش جدید، حین عمل جراحی آسیب کمتری به اندام دیگر بدن بیمار وارد می شود.
مدیر عامل بیمارستان رضوی ادامه داد: برای این تکنیک نیاز به تجهیزات خاص پزشکی و دارویی است که بیمارستان رضوی، این تجهیزات را در اختیار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.